کد خبر : 13592
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
131 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کلاهبردار ۱۰ میلیاردی رسیدساز جعلی در دام پلیس

کلاهبردار ۱۰ میلیاردی رسیدساز جعلی در دام پلیس
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از رسیدساز جعلی خبرساز شده بود خبر داد و گفت: این فرد ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.


به گزارش تیتر شمال؛  سردار حسن مفخمی شهرستانی از دستگیری فرد کلاهبرداری که با استفاده از رسیدساز جعلی از ۱۴ نفر از شهروندان ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد و اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس با وعده فروش گوشی های آیفون موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در برسی‌های انجام شده، مشخص شد،  متهم با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسیدساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان های بابلسر،فریدونکنار و سیمرغ نیز کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی  متهم که  با همین روش اقدام  به خرید گوشی‌های آیفون ۱۳ در این شهرستان‌ها  کرده بود توسط ماموران پلیس فتا در شهرستان بابلسر شناسایی و دستگیر شد.

مفخمی خاطرنشان کرد: این متهم ۳۲ ساله در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از ۱۴ نفر از شهروندان در این شهرستان‌ها اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید به شهروندان مبنی بر رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش کالا  و اطمینان کامل از واریز و یا انتقال وجه مبدله شده به حساب آنان در صورت بروز مشکل سریعاً موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.