کد خبر : 14840
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
150 views

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

۲۴ درصد گلزارهای شهدای مازندران در انتظار ساماندهی/ساختمان‌های ادرای میاندورود و قائم‌شهر با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

۲۴ درصد گلزارهای شهدای مازندران در انتظار ساماندهی/ساختمان‌های ادرای میاندورود و قائم‌شهر با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اينکه ۲۴ درصد از ساماندهی گلزارهای شهدا در استان باقی مانده است؛ گفت: ساختمان اداری در شهرهای قائم‌شهر و میاندورود با هزینه کرد ۲۲ میلیارد تومان افتتاح شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ‌ساماندهی املاک تحت پوشش بنیاد شهید مازندران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طی روزهای اخیر چندین پروژه را افتتاح کردیم که مهمتر از افتتاح بحث نگهداری، چگونگی استفاده و بهره‌برداری از پروژه است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران، خاطرنشان کرد: مرکز توانبخشی امام علی عليه السلام ساری که  تنها ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت هم اکنون با تخصیص اعتبارات مناسب به پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی رسیده است و امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: ۸ درصد از ساماندهی گلزار شهدا در استان باقیمانده است که نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات دیگر است که ۱۴ میلیارد تومان آن طی سال جاری تخصیص یافته است.

کهنسال اعلام کرد: تعداد کل گلزارهای شهدا در استان یک هزار و ۵۸۷ گلزار است که ۱۰ هزار و ۳۲۷ مزار شهدا را در خود جای داده‌آمد.

وی با بیان اينکه ۲۴ درصد از ساماندهی گلزارهای شهدا در استان باقی مانده است؛ مطرح کرد: تاکنون یک هزار و ۴۷ گلزار و ۶ هزار و ۷۶۹ مزار شهدا معادل ۶۸ درصد ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران، با بیان اینکه  ۹۵ درصد از تبدیل وضعیت دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است؛ گفت: برخی تعارضات قانونی حوزه ایثارگری وجود دارد که سد راه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در دستگاه‌های اجرایی استان است.

این مسئول گفت: ساختمان اداری در شهرهای قائم‌شهر و میاندورود با هزینه کرد ۲۲ میلیارد تومان افتتاح شده است.

کهنسال اعلام کرد: هم اکنون، ۵۹ تشکل ایثارگری در استان مازندران در حال فعالیت هستند.

وی اشاره کرد: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ خاطره از خانواده‌های شهدا، جمع آوری، ثبت و ضبط شده است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران، گفت: یک ساعت از برنامه‌های هفتگی صداوسیمای مازندران به تولید محتوای حوزه بنیاد شهید و ایثارگران اختصاص دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.