کد خبر : 21551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
139 views

معاون سازمان تبلیغات اسلامی مازندران:

۵ کلان مسئله فرهنگی مازندران شناسایی و در دست بررسی است

۵ کلان مسئله فرهنگی مازندران شناسایی و در دست بررسی است
معاون سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در آیین اختتامیه پیش رویداد هم افزا گفت: ۵ الویت مهم و کلان مسئله فرهنگی استان احصا و مورد نقد و بررسی از سوی کارشناسان قرار گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام درخشنده معاون سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در آیین اختتامیه پیش رویداد هم افزا گفت: ۵ الویت مهم و کلان مسئله فرهنگی استان احصا و مورد نقد و بررسی از سوی کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: سند بررسی و تدوین و سپس حل مسائل و ایده‌ها احصا شد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: حل مسئله مهم‌تر از احصای مسائل است و برای حل مسائل باید از ظرفیت مردمی و نهادهای فرهنگی بهره برد.

این مسئول ادامه داد: اگر قرار شود موضوعی فرهنگ شود باید مردم پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام درخشنده اعلام کرد: بنا بر قانون یک نهاد فرهنگی باید توسط تشکل‌های مردمی کار را پیش ببرد و هم افزا بدنبال آن است تا به مدیران استانی ثابت کنیم تشکل‌های مردمی بسیار توانمند هستند.

وی افزود: نزدیک به ۲۰۰ تشکل مردمی در استان مشغول فعالیت واقعی هستند و بر این اساس، یک ستاد مردمی برای این رویداد تعریف کردیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: ستادی که اگرچه از نهادهای مختلف تشکیل شده اما با مدیریت جبهه انقلاب اسلامی اداره می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: دبیرخانه‌ای برای این ستاد شکل گرفت تا با نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی، ارتباط گرفته شود.

حجت‌الاسلام درخشنده اذعان کرد: امروز پیش رویداد با هدف توانمندسازی تشکل‌های مردمی برای برگزاری نخستین رویداد هم افزا برگزار شد.

وی متذکر شد: ما از تمامی ایده‌ها و راه‌حل‌ها استقبال و نقد و اصلاح خواهد شد و ایده‌های برتر در نمایشگاهی به معرض دید مسئولان و تشکل‌های مردمی قرار خواهد گرفت و نهادهای فرهنگی موظف به حمایت از طرح‌های برتر در این رویداد هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.