کد خبر : 10620
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
170 views

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد:

حذف مدیران کم‌کار از چرخه مدیریتی جهاد کشاورزی/تسلیم فشارها در حفاظت از اراضی کشاورزی نمی‌شویم

حذف مدیران کم‌کار از چرخه مدیریتی جهاد کشاورزی/تسلیم فشارها در حفاظت از اراضی کشاورزی نمی‌شویم
عنایتی کلیجی، با بیان اینکه اگر ناچار شویم مدیران کم‌کار و کارکنان حاشیه‌ساز را حذف خواهیم کرد؛ گفت: با تمام توان از زمین‌های کشاورزی استان دفاع خواهیم کرد و در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی مازندران با بیان اینکه باید خودمان را برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آماده کنیم؛ اظهار کرد: با همه توان در بازار ورود پیدا می‌کنیم تا کام مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین باشد.

وی با بیان اینکه مدیران جهاد کشاورزی ظرفیت بسیار بزرگی هستند که به‌خوبی از این ظرفیت استفاده نشد؛ خواستار هم‌افزایی و انسجام همه ارکان و اجزای سازمان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در بخش کشاورزی استان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: هیچ مدیر و همکاری حق ندارد با ارباب رجوع برخورد نادرست داشته باشد و همه وظیفه داریم نهایت احترام  را با مراجعه‌کنندگان داشته باشیم.

عنایتی خطاب به معاونین و مدیران سازمان، با بیان اینکه هیچکس حق ندارد از زیر بار مسوولیت‌هایی که دارد شانه خالی کند؛ تصریح کرد: اگر مدیری توان کار کردن در این شرایط را ندارد می‌تواند با کمال احترام از مسئولیت کناره‌گیری کند.

وی،  بر پرهیز از هرگونه حاشیه در مجموعه جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد و گفت: هیچ همکاری حق ندارد سازمان را وارد حاشیه کند؛ و اگرنه مجبور به حذف اینگونه افراد خواهیم شد تا سایر افراد بتوانند بهتر کار کنند و انرژی ما معطوف به خدمت بیشتر به کشاورزان شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به اینکه در بحث زمین مطیع کسی نیستیم و در برابر هرگونه زمین‌خواری مقاومت می‌کنیم، تاکید کرد: با تمام توان از زمین‌های کشاورزی استان دفاع خواهیم کرد و در برابر هر فشاری ایستادگی خواهیم کرد و تسلیم نمی‌شویم.

عنایتی با ذکر این نکته که باغداران باید میوه‌های خودشان را در انبارهای فنی ذخیره‌سازی کنند تا در زمان مناسب با قیمت مناسب به فروش برسانند؛ گفت:همه کشاورزان باید اطلاعات اقتصادی داشته باشند و در زمینه بازرگانی محصولات کشاورزی با توجه به شرایط بازار و عرضه و تقاضا اقدام مناسب داشته باشند.

وی، افزایش بهره‌وری و تولید را از رویکردهای اصلی جهاد کشاورزی مازندران برشمرد و افزود: اولویت اول جهاد کشاورزی مازندران تولید باکیفیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ادامه داد: اولویت دوم جهاد کشاورزی مازندران، توسعه باغات و ساماندهی نهالستان‌های استان است.

عنایتی، احداث باغات هسته دار و دانه دار و گیاهان دارویی در اراضی شیبدار را اولویت سوم استان اعلام کرد و گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از دیگر اولویت‌های جهاد کشاورزی مازندران است.

وی با انتقاد از شیوه تجارت و بازرگانی محصولات کشاورزی در استان، اعلام کرد: تجار و بازرگانان استان حرفه‌ای نیستند و بخوبی نتوانستند در زمینه صادرات محصولات کشاورزی اقدام کنند که این انتقاد به اتاق بازرگانی و سازمان صمت وارد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اقدامات این سازمان را الگو و نمونه برای کشور عنوان کرد و گفت: در بسیاری از امور مورد اشاره وزارت جهاد کشاورزی برای تجربه آموزی سایر استان‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.