کد خبر : 10419
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
174 views

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ساری مصوب شده است

۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ساری مصوب شده است
ساری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی ساری مصوب شده است و این طرح به زودی اجرایی می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ فرهاد غلامی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مازندران بالاترین پوشش واکسیناسیون کرونایی را در کشور داشته است به ورود پیک هشتم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان مراجعه کمتر از هزار نفر و بستری‌ها زیر ۱۰۰ نفر است.

وی با اظهار اینکه بیماری کرونا چندان در استان شیوع ندارد، گفت: سیستم درمانی تاب آوری لازم را دارد و به هر نسبتی که بیماری شایع شود، تیم‌ها و بیمارستان‌ها تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به ارزیابی از بودجه دانشگاه گفت: در سال جاری بودجه مصوب دانشگاه دو هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان بود در حالی ماهانه ۲۸۰ میلیارد تومان بابت هزینه‌های جاری پرداخت می‌شود و این نشان می‌دهد بودجه تخصیصی کفاف لازم ندارد.

غلامی با عنوان اینکه اکنون بودجه جاری به سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، از تدوین برنامه استراتژیک پنج ساله با ۱۵ سیاست تعیین شده و اهداف کلان خبر داد و گفت: کتابچه برنامه اولیه، عملیاتی و پایش و نظارت طراحی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی ساری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه مصوب شد و در حال رایزنی با نمایندگان استان و استانداری هستیم تا دو پروژه بیمارستانی دیگر نیز دارای ردیف و مصوبه شوند.

وی افزود: برای ساخت بیمارستان هزار و ۱۰۰ تختخوابی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است و امیدواریم این طرح دو تا سه سال آینده بهره برداری رسد.

وی درباره اجرای طرح پزشک خانواده در استان آن را بهترین استراتژی برای ارائه خدمت در سطح یک ذکر کرد و گفت: تاکنون شش برنامه از ۱۰ برنامه این طرح در استان اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.