کد خبر : 4248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
112 views

تمهیدات پیشگیری از اوج سویه امیکرون تا ذخیره‌سازی دارو/زیرساخت‌های درمانی مازندران ویژه دیده شود

تمهیدات پیشگیری از اوج سویه امیکرون تا ذخیره‌سازی دارو/زیرساخت‌های درمانی مازندران ویژه دیده شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با پیگیری های صورت گرفته؛ تمهیدات لازم برای پیشگیری از اوج سویه امیکرون و ذخیره سازی دارو در نظر گرفته شده است. به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با عنوان اینکه آمار مبتلایان کرونا در استان مازندران صعودی است و

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با پیگیری های صورت گرفته؛ تمهیدات لازم برای پیشگیری از اوج سویه امیکرون و ذخیره سازی دارو در نظر گرفته شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با عنوان اینکه آمار مبتلایان کرونا در استان مازندران صعودی است و باید هماهنگی های بیشتری فی مابین دستگاه های اجرایی مسئول انجام شود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته؛ تمهیدات لازم برای پیشگیری از اوج سویه امیکرون و ذخیره سازی دارو در نظر گرفته شده است و انتظار داریم صداوسیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهیه محتوای آموزشی مبارزه با کرونا اقدامات لازم را انجام دهند .

وی افزود :سامانه پاسخگویی برای تسهیل در مراجعین کرونایی راه اندازی شده است و سپاه کربلا استان مازندران برای اجرای با قدرت طرح شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده است که انتظار داریم این طرح مهم توسط دستگاه های مسئول جدی تر گرفته شود .

سلگی، تصریح کرد :تعطیلی مدارس بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع است و صرفا نباید به این توجه شود که لزوما بیماری کرونا از طریق محدودیت ها کنترل شود و دستگاه های فرهنگی با محوریت دانشگاه می توانند نقش موثری در فرهنگ سازی داشته‌ باشند تا پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت شود .

وی اظهار کرد :همه تلاش مدیران‌ استان در مقابله با کرونا می بایست مبتنی بر رویکرد سیاست کلان دولت سیزدهم در مقوله واکسیناسیون باشد که یک تحول بزرگ در اهتمام به حفظ جان مردم صورت گرفت که تزریق ۱۳۰ میلیون واکسن در کشور می تواند آمار قابل توجهی باشد که می بایست بعنوان کارگزاران دولت در سطح استان و شهرستان به این موضوع با دقت بپردازیم و از تمامی ظرفیت ها برای واکسیناسیون‌ حداکثری در مازندران بهره گیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، یادآور شد :نوروز ۱۴۰۱ نباید از طریق مردم پسا کرونا تلقی شود تا شاهد سیل گردشگران در استان باشیم لذا از همین امروز باید به این موضوع توجه شود و ستاد نوروزی تشکیل خواهد شد. وزارت بهداشت باید به زیرساخت های درمانی استان مازندران کمک متفاوتی کند که مکاتبات و پیگیری های لازم در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.