کد خبر : 4391
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
174 views

سقوط یک خودرو به دره‌ای در محور بلده با 3 کشته و 2 زخمی

سقوط یک خودرو به دره‌ای در محور بلده با 3 کشته و 2 زخمی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پیکاپ به دره‌ای در محور بلده به نور سه جوان را به کام مرگ برد و دو نفر را روانه بیمارستان کرد. به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر خاکپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حادثه سقوط خودرو به دره‌ای در

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پیکاپ به دره‌ای در محور بلده به نور سه جوان را به کام مرگ برد و دو نفر را روانه بیمارستان کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی اصغر خاکپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حادثه سقوط خودرو به دره‌ای در محدوده آبشار حرامو نیمه شب امروز رخ داد و بلافاصله چهار گروه از امدادگران هلال احمر نور و نوشهر به همراه اورژانس ۱۱۵ برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: سرنشینان این خودرو پنج جوان ۲۵ سال تا ۳۰ سال قصد رفتن به ارتفاعات منطقه را داشتند که خودرو به خاطر شرایط نامساعد جوی و لغزندگی جاده منحرف شد و به داخل دره سقوط کرد و سه جوان جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز زخمی شدند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر نور مصدومان ابتدا به بیمارستان نور منتقل شدند، اما به خاطر وخامت حالشان به بیمارستان آمل انتقال یافتند.

خاکپور تصریح کرد: هر سه جان باخته این حادثه اهل نور بودند و بر اساس گزارش دریافتی از منابع محلی حال یک مصدوم این حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.