کد خبر : 4251
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
121 views

ضرورت فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه مازندران‌ در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری

ضرورت فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه مازندران‌ در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری

در دیدار استاندار مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی، طرفین بر ضرورت فعال سازی ظرفیت‌های بالقوه مازندران‌ در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری تاکید کردند و در خصوی ایجاد تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد استان به اجماع رسیدند. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای

در دیدار استاندار مازندران با رئیس مجلس شورای اسلامی، طرفین بر ضرورت فعال سازی ظرفیت‌های بالقوه مازندران‌ در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری تاکید کردند و در خصوی ایجاد تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد استان به اجماع رسیدند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که با همراهی کریمی نماینده مردم بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و حاجی‌پور رئیس مجمع نمایندگان مازندران صورت گرفت به تبیین ظرفیت‌های بالقوه استان و فرصت‌های پیش‌رو در مازندران پرداخت.

وی در این دیدار، چند طرح مهم پیش‌رو در مازندران از جمله منو ریل، پسماند، اتوبوس دریایی، برقراری ارتباط با کشورهای همسایه، تکمیل کریدور شمال و جنوب در بندر امیرآباد و تقویت بخش‌های کشاورزی و گردشگری، از جمله الویت‌های توسعه‌ای در استان برشمرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با تاکید بر ضرورت فعال سازی ظرفیت‌های بالقوه مازندران‌ در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌های استاندار مازندران اعلام کرد و خواستار تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد استان شد.

گفتنی است در پایان این نشست، نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی بر حمایت دولت از طرح‌های توسعه مدارانه در استان تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.