کد خبر : 4305
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۳۲
112 views

هت‌تریک استاندار مازندران در کمتر از یک‌ماه| سومین بالگرد امدادونجات وارد مازندران شد

هت‌تریک استاندار مازندران در کمتر از یک‌ماه| سومین بالگرد امدادونجات وارد مازندران شد

با پیگیری‌های یک ماهه حسینی‌پور استاندار مازندران، سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد و بنا است تا در غرب مازندران و در پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان عباس آباد مستقر شود.   به گزارش تیتر شمال؛ با پیگیری‌های حسینی‌پور استاندار مازندران سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد. در یک‌ماه

با پیگیری‌های یک ماهه حسینی‌پور استاندار مازندران، سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد و بنا است تا در غرب مازندران و در پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان عباس آباد مستقر شود.

 


به گزارش تیتر شمال؛ با پیگیری‌های حسینی‌پور استاندار مازندران سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد.

در یک‌ماه اخیر، با پیگیری‌ها و رایزنی‌های استاندر مازندران، سومین بالگرد امداد و نجات مازندران در غرب استان مستقر می‌شود.

حسینی‌پور طی گفت‌وگویی در خصوص ورود سومین بالگرد به مازندران، گفت: سومین بالگرد با کارآیی ویژه، وارد مازندران شده و در غرب استان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خدمات هوایی در استان مازندران در دستور کار ما قرار داشت و  به‌صورت ویژه پیگیری شد؛ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده، طبق قولی که به مردم شریف مازندران داده بودیم، سومین بالگرد در غرب استان مستقر می‌شود.

استاندار مازندران عنوان کرد: پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان عباس آباد در حال احداث است که در حال حاضر با توجه به اینکه پایگاه امداد و نجات هوایی عباس آباد از لحاظ فنی هنوز آماده نیست این بالگرد به صورت موقت در فرودگاه نوشهر مستقر می‌شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه این بالگرد با کارآیی ویژه، آماده خدمات رسانی به مردم شریف مازندران است، افزود: این بالگرد با ظرفیت 15 نفره می‌تواند به عنوان یک وسیله مسافری برای جابجایی مسافر از هر فرودگاه به فرودگاه دیگر قابل استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این بالگرد  با قابلیت نصب برانکارد و تجهیزات مورد نیاز، جهت امداد و نجات و جابجایی مصدوم خدمات رسانی می‌کند.

استاندرا مازندران با اشاره به اینکه با استقرار بالگرد اورژانس هوایی در ارائه خدماتی همچون  اطفای حریق هوایی، حفظ جنگل‌ها، منابع طبیعی و محیط زیست نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد، اعلام کرد: بالگرد اورژانس هوایی در حوزه توریست و بوم گردی می‌تواند موثر باشد و همچین ظرفیت بالقوه‌ای را در حوزه امنیتی و پدافندی برای استان ایجاد کند.

حسینی‌پور متذکر شد: همچنین با توجه به تجربیات قبلی و نوع قابلیت‌های این بالگرد، امکان استفاده برای اسکای دایوینگ یا ورزش هوایی سقوط آزاد و چتر بازی را می تواند داشته باشد.

گفتنی است در 30 دی‌ماه امسال بود که با پیگیری‌های استاندرا مازندران تنها بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور بعد از هشت ماه چشم انتظاری به خانه بازگشت و در آمل مستقر شد؛ تنها در فاصله کمتر از یک هفته، دومین بالگرد نیز در مرکز مازندران مستقر شد و حالا با ورود سومین بالگرد و استقرار در غرب مازندران، قطعا شاهد بهبود خدمات امدادونجات و اورژانس در اقصی نقاط استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.