کد خبر : 4263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
107 views

کلنگ‌زنی 9 پروژه به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد ریال در بندرامیرآباد/برای 338 نفر شغل ایجاد می‌شود

کلنگ‌زنی 9 پروژه به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد ریال در بندرامیرآباد/برای 338 نفر شغل ایجاد می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از کلنگ‌زنی 9 پروژه در بخش‌های دولتی و بخش خصوصی به ارزش 7 هزار و 518 میلیارد ریال همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی اصل سعیدی‌پور طی گفت‌وگویی از کلنگ‌زنی 9 پروژه در بخش‌های خدماتی، توسعه‌ای، زیرساختی و سرمایه‌ای

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از کلنگ‌زنی 9 پروژه در بخش‌های دولتی و بخش خصوصی به ارزش 7 هزار و 518 میلیارد ریال همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد خبر داد.

کلنگ زنی پروژه ها محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد دهه مبارک فجر


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی اصل سعیدی‌پور طی گفت‌وگویی از کلنگ‌زنی 9 پروژه در بخش‌های خدماتی، توسعه‌ای، زیرساختی و سرمایه‌ای همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد خبر داد.

وی با اشاره به به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های بنادر در اشتغال‌زایی پایدار و ایجاد بسترهای لازم جهت جذب سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث 9 پروژه دولتی و بخش خصوصی به ارزش 7 هزار و 518 میلیارد ریال با فرمان ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی در بندرامیرآباد به زمین زده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد، خخاطرنشان کرد: از این میزان 3 هزار و 270 میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و 4 هزار و 248 میلیارد ریال دیگر نیز مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

سعیدی‌پور اولویت اصلی بندرامیرآباد را در بهره‌گیری مناسب از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه عنوان و اعلام کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 338 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی در پایان احداث مخازن روغن خوراکی، ساخت 5 باب کارخانه تولید خوراک دام، سویا و آرد بلغور و اجرای شبکه اطفای حریق بندر را بخشی از پروژه‌هایی برشمرد که امروز همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد کلنگ زنی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.