کد خبر : 16149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
207 views

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران:

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای نخستین‌بار در روسیه

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای نخستین‌بار در روسیه
سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران گفت: در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسوولان فنی و فعالان بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه اعزام شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ حمزه آقاپور کاظمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسوولان فنی و فعالان بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه اعزام شدند.

وی افزود: این سفر به نمایندگی ازسوی استاندار مازندران و به عنوان سرپرست تیم دامپزشکی به همراه مسوولان فنی و فعالان بخش خصوصی حوزه دامپزشکی  مازندران به روسیه انجام شد.

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران گفت: با توجه به سفر امسال استاندار و تیم اقتصادی استان مازندران به روسیه و در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده و با دعوت سازمان دامپزشکی کشور روسیه هیاتی از اداره‌کل دامپزشکی مازندران و نیز نمایندگان صادر کنندگان بخش خصوصی این استان جهت بررسی استانداردها و گذراندن آموزش‌های لازم به روسیه سفر کردند.

آقاپور کاظمی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی به مدت ۴ روز و پیرو مباحث مرتبط با تمامی شاخص‌ها و استانداردهای لازم جهت واردات محصولات غذایی به روسیه بررسی شد.

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر درک و محوری تشخیص دادن گمرگ کشور روسیه از موقعیت مازندران در توسعه روابط ایران و روسیه و با کشورهای سی آی اس گفت: به دلیل سخت‌گیری‌های کشور روسیه در رعایت شاخص‌ها و استانداردهای مواد غذایی در واردات محصولات غذایی به این کشور سالانه بخش زیادی از محموله‌های وارداتی دنیا از جمله ایران برگشت می‌خورد و مشکلات زیادی را برای صادر کنندگان بخش خصوصی ایجاد می‌کرد که با توجه به توافقات صورت گرفته بخش زیادی از مشکلات صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان مازندران به روسیه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.