استفاده از بهبودیافتگان به‌عنوان مربی در طرح جدید فنی و حرفه‌ای مازندران

استفاده از بهبودیافتگان به‌عنوان مربی در طرح جدید فنی و حرفه‌ای مازندران

      به گزارش پایگاه خبری تیترشمال  – سیدبهنام مهردل مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران  در حاشیه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از تغییر رویکرد این اداره‌کل در حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر خبر داد. وی با بیان اینکه تجربه‌های میدانی نشان می‌دهد مهارت‌آموزی نقش مهمی در تثبیت بهبودی دارد، گفت: در

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای نخستین‌بار در روسیه

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای نخستین‌بار در روسیه

به گزارش تیتر شمال؛ حمزه آقاپور کاظمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسوولان فنی و فعالان بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه اعزام شدند. وی افزود: این سفر به نمایندگی ازسوی استاندار مازندران و به عنوان سرپرست تیم دامپزشکی