کد خبر : 21838
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
128 views

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار
سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.


سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و سربازان خط مقدم جهاد تبیین که به حق چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند، بویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان مازندران تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوره مبارکه علق، به قلم و نقش تعلیم، اشاره جدی دارد و تعلیم به وسیله قلم را از اوصاف پروردگار کریم دانسته است؛ اقْرأْ و ربّک الْأکْرم. الّذی علّم بالْقلم‏

اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت بوده، بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.

هفدهم مرداد؛ روز خبرنگار، روز پاسداشت از مقام شامخ و ارزنده آزاد مردمانی همچون سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده یاد محمود صارمی که ، یادآور رسالت خطیر ‏خبرنگاران بعنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت گوی در جامعه؛ خصوصا در مقابله با جنگ نرم دشمنان و خنثی ساختن توطئه ها و شبهه افکنی های بدخواهان نظام و انقلاب است.

اینک مجاهدان فرهیخته ای که به مدد آموزه های راهگشای اسلام ناب محمدی (ص) و بهره مندی از درس های ممتاز مکتب انسان ساز عاشوراء در افزایش معرفت همگانی و ارتقاء بینش متعالی کوشا هستند.

امروز که جهان در سیطره فناوری های پیشرفته ارتباطی قرار گرفته است ، نقش خبرنگاران در انعکاس حقایق ، آگاهی دادن به افکار عمومی و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ جامعه نقش بی بدیلی است. به همین دلیل خبرنگاران طلیعه داران عرصه دانش و آگاهی بخشی درعصر انفجار اطلاعات هستند و ارزش کار سخت و طاقت فرسای ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست .

لذا رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ظرفیت‌های بی‌نظیر در ارائه آموزش های مهارتی غیررسمی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص برای ۱۹ گروه هدف جامعه در تلاش و خدمت رسانی است، بی‌شک رسیدن به این اهداف و طی این مسیر حیاتی و تاریخی جز با حضور جدی و همراهی اصحاب قلم و رسانه میسر نمی‌شود.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت بزرگ، خدمت خبرنگاران عزیز استان ، از همراهی صمیمانه در توسعه فرهنگ نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب که باعث ایجاد بسترهای شغلی در جامعه می گردد تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم در سایه رحمت خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره موفق و سربلند باشید.

 سید حسین درویشی

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.