پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری مازندران بهمناسبت روز ملی شوراها
به گزارش پایگاه خبری تیترشمال – محسن رضایی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسمهتعالی «وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ» دهه پربرکت کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی بن موسیالرضا(ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، را به








