کد خبر : 22461
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
102 views

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت هفته تعاون

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت هفته تعاون
 سید حسن درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در پیامی هفته تعاون را به تمام تلاشگران و تعاونگران در استان مازندران تبریک گفت.


به گزارشتیتر شمال؛  سید حسن درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در پیامی هفته تعاون را به تمام تلاشگران و تعاونگران در استان مازندران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در متن پیام  درویشی مدیرکل آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وتعاونوا علی الْبرّ والتّقْوی ۲/مائده

تعاونی ها ، اجتماعی از افراد دغدغه مند می باشند که برای تأمین نیازها و اهداف مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه گرد هم آمده اند تا به مصداق آیه شریفه “تعاونوا علی البرّ و التّقْوی” اشاعه فرهنگ مشارکت تعاون و حضور مردم درصحنه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت ها با وحدت، همدلی‏ و البته ابتکار و نوآوری، قابلیت های خود را در شناسایی مسایل و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها به منصه ظهور برسانند.

سیزدهم لغایت نوزدهم شهریورماه به عنوان هفته ملی تعاون، احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است و تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت‌ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش‌های مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ارزش‌های معنوی و نتایج مفید اقتصادی در بر داشته باشد.

اینجانب هفته ملی تعاون را به همه فعالان عرصه های تولید و اشتغال که نقش موثر در رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال پایدار استان دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان تندرستی و سعادت تمامی دست اندرکاران و متولیان این خانواده  بزرگ را مسألت می نمایم.

سید حسین درویشی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.