کد خبر : 4468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
146 views

افتتاح پروژه‌های ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصدی تا پایان سال آینده/بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی در مازندران

افتتاح پروژه‌های ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصدی تا پایان سال آینده/بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی در مازندران

معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بیشتر پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید. به گزارش تیتر شمال؛ مراسم افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای چالوس با وجود با وجود اعلام زمان برگزاری با یک ساعت تاخیر آغاز شد. تقریبا بیشتر مدیران و روسا خودشان

معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بیشتر پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ مراسم افتتاح فاز اول ورزشگاه شهدای چالوس با وجود با وجود اعلام زمان برگزاری با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

تقریبا بیشتر مدیران و روسا خودشان را به این مراسم رساندند با وجود بارش شدید از ورود خودرو خبرنگاران و مردم به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد و اصحاب رسانه حدود ۲ هزار متر را زیر باران با دوربین و تجهیزات پیاده‌روی کردند تا به سالن رسیدند.

فرماندار روزهای آخر چالوس در ادامه مراسم به تریبون رسید ضمن خواهش از مسوولان مربوطه درخواست زمین و ورزشگاه دیگر برای مردم در بخش مرکزی داشت.

وی خطاب به رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وضعیت راه را مشکل اساسی ورزشگاه دانست، البته باید گفت؛ بیشتر راه‌های شهرستان چالوس دچار مشکل است فرماندار چالوس باید زودتر همچین دغدغه‌ای را داشت.

نوبت حسن رنگرز مدیرکل  ورزش و جوانان مازندران رسید که وی نیز حین صحبت با سرو صدای یکی از حضار مواجه شد و نتوانست حر‌ف‌های لازم را بزند.

۴ هزار و ۲۰۰ پروژه در مجموعه وزارت ورزش و جوانان

بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این افتتاح ضمن بیان اینکه بیشتر پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: استان مازندران میزبان ریاست جمهوری است که امیداوریم در این زمینه هم منابع خوبی تخصیص یابد تا بخش زیادی از پروژه‌ها را به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار ۲۰۰ پروژه در مجموعه وزارت ورزش در سراسر کشور داریم،اظهار کرد: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند برای اتمام در اولویت هستند.
افتتاح ورزشگاه تجن کلا چالوس بعد از یک دهه

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت این ورزشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در بازه زمانی ۱۰ سال آخر انجام شد، گفت: این ورزشگاه نقطه عطفی برای ورود، خروج و عنایت بخشی به استعدادهای فراوان در شهرستان چالوس دارد.

وی ضمن تشکر از مردم گفت: بخش عمده‌ای از زیرساخت های استان به طور مشخص در نتیجه سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده است.

رنگرز با بیان اینکه این ورزشگاه به لحاظ چشم انداز زیباترین ورزشگاه کشور است، عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول این ورزشگاه افتتاح شده است.

وی به افتتاح زمین ماهفروجک ساری بعد از دو دهه اشاره کرد و افزود: استادیوم شهید چمران آمل، سالن زرگر شهر بابل، زمین چمن دوربینکلا، سالن شهدای شاقوس‌کتی خرم‌آباد، زمین چمن شهدای زیرآب از افتتاح‌های امروز است.

رنگرز در ادامه با بیان اینکه استان مازندران به لحاظ سرانه ورزشی جز ۵ استان برتر است، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در دوره‌های قبل و با توجه به ۱۷۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان مازندران، این حجم از سرانه جوابگوی نیازمندی‌ها نیست.

مدیرکل ورزش استان مازندران به ۸۲ پروژه نیمه‌تمام در استان اشاره کرد و افزود: بعد از سفر ریاست جمهوری تعداد ۳۰ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فارس، پروژه استادیوم ۵ هزار نفری چالوس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران در زمینی به مساحت ۴۶ هزار ۹۹۰ متر مربع جانمایی شده است.

این زمین با زیر بنای ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده، ۱۶ هزار و ۵۰۵ مترمربع مساحت ورزشی دوباره، ۱۲ هزار مترمربع مساحت محوطه چمن و همچنین دارای چهار دکل روشنایی با ظرفیت ۵۰۰ لوکس و ۵ هزار صندلی است.

فضای‌های موجود شامل جایگاه تماشاچیان، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، سرویس بهداشتی، رختکن، اتاق ماساژ، سیستم سرمایه و گرمایش است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.