کد خبر : 4495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
114 views

خانه کشتی مجموعه ورزشی حسن یزدانی فردا در «لپوصحرا» افتتاح می‌شود

خانه کشتی مجموعه ورزشی حسن یزدانی فردا در «لپوصحرا» افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار گفت: خانه کشتی حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک به نام حضرت علی (ع) روز پنجشنبه در جویبار افتتاح می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و سه طلا، یک نقره و یک برنز جهان، در یک اقدام فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، اقدام

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار گفت: خانه کشتی حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک به نام حضرت علی (ع) روز پنجشنبه در جویبار افتتاح می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و سه طلا، یک نقره و یک برنز جهان، در یک اقدام فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، اقدام به ساخت سالن کشتی در زادگاه خود کرده است. این کشتی‌گیر با اخلاق کشورمان که علاقه‌مندان زیادی را در جهان و کشورمان با نمایش کشتی‌های دلپذیر به خود جذب کرده است با دریافت وام نسبت به ساخت این سالن اقدام کرده و تمامی هزینه‌های ساخت سالن از سوی این قهرمان بزرگ کشتی جهان پرداخت شده است.

مسعود اتقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار در  این زمینه در جمع خبرنگاران درباره اقدام قابل توجه حسن‌یزدان برای علاقه‌مندان کشتی و افتتاح خانه کشتی به نام حضرت علی(ع)، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی که شامل سالن کشتی، استخر و امکانات دیگر است روز پنجشنبه همین هفته افتتاح می‌شود.

وی گفت: این مجموعه بزرگ ورزشی در حال تکمیل است و سالن کشتی آن قرار است این هفته با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار در خصوص مشکلات اهالی محل در خصوص احداث این مکان ورزشی هم اظهار کرد: مشکل موجود حل شده و این مکان ورزشی احداث شده است و امکانات خوبی در این مکان ورزشی در اختیار علاقمندان به ورزش قرار داده خواهد شد.

وی درباره هزینه‌های صورت گرفته در این مجموعه ورزشی گفت و بیان کرد: زمین این مجموعه ورزشی در قالب طرح ۹۹ ساله اهدا شده و کمک‌هایی به این قهرمان ما صورت گرفته تا بخشی از هزینه‌ها تامین شود.

اتقائی درباره نامگذاری این مجموعه ورزشی هم گفت: هنوز که سر در این مجموعه‌ ورزشی نامی ذکر نشده است، اما ما هم شنیدیم که با توجه به ارادت ویژه این پهلوان کشتی کشورمان به مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) قرار است، این خانه کشتی با نام خانه کشتی حضرت علی (ع) افتتاح شود.

مراسم افتتاح خانه کشتی مجموعه ورزشی حسن یزدانی، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن در جویبار و در روستای لپوصحرا زادگاه قهرمان کشتی ما انجام خواهد شد.

  • منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.