کد خبر : 4557
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
139 views

لیگ برتر فوتبال کشور | شاگردان قلعه نویی انتقال جام حذفی را از نساجی گرفتند

لیگ برتر فوتبال کشور | شاگردان قلعه نویی انتقال جام حذفی را از نساجی گرفتند

در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نساجی در مشهد برابر گل‌گهر سیرجان تن به شکست داد. به گزارش تیتر شمال؛ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نساجی بعنوان نماینده مازندران در این رقابت‌ها، امروز جمعه در مشهد و در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان گل‌گهر سیرجان

در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نساجی در مشهد برابر گل‌گهر سیرجان تن به شکست داد.


به گزارش تیتر شمال؛ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نساجی بعنوان نماینده مازندران در این رقابت‌ها، امروز جمعه در مشهد و در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان گل‌گهر سیرجان بود.

نساجی مازندران در حالی در این هفته مقابل گل‌گهر به میدان رفت، که چندی پیش دو تیم در همین استادیوم به میزبانی نساجی در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که نساجی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها صعود کرد.

ترکیب گل‌گهر مقابل نساجی:

محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، بهنام‌برزای، امین پورعلی، فرشید باقری، سعید صادقی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، کی روش استنلی

ترکیب نساجی برابر گل‌گهر:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی، حسین زامهران، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی و اکبر صادقی

نساجی نیمه‌نخست این دیدار را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چندین بار توسط زامهران، نجفی و اسلامی موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد.

دقایق ابتدایی بازی هم در یک ضربه خطا گل‌گهر خطرناک ظاهر شد که توپ از منطقه خطر نساجی دفع شد.

گل‌گهر هم در ادامه بازی سعی داشت با سانتر از جناحین دروازه نساجی را تهدید کند که آنها هم در به ثمر رساندن گل موفق نبودند.

از این فرصت نساجی‌چی‌ها استفاده کردند و ضدحملات فوق‌العاده نساجی با تعداد بالا صورت گرفت که موقعیت‌ها در حمله به طور عجیبی از دست رفت.

از بس نساجی‌چی‌ها موقعیت‌های خودشان را گل‌نکردند تا اینکه فشار گل‌گهر در نهایت در دقیقه ۳۷ جواب داد و سیرجانی‌ها موفق شدند روی ارسال کرنر توسط شایان مصلح به گل اول بازی برسند.

بعد این گل، سیرجانی اعتماد به نفس بهتری پیدا کردند و صاحب توپ و میدان شدند. در صحنه‌ای دفع ناقص توپ از حقیقی نزدیک بود برای بار دوم دروازه نساجی باز شود که با خوش شانسی این موقعیت ختم به خیر شد تا نساجی این نیمه را با همان یک گل خورده به پایان برساند.

اما در نیمه دوم این سیرجانی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و همین امر سبب شد تا شاگردان قلعه‌نویی به گل دوم هم برسند. گل ‌دوم گل‌گهر به نساجی توسط سعیدصادقی بازیکن ساروی سیرجانی‌ها در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا کار برای نساجی سخت‌تر شود.

نساجی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و خیلی زود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کریم اسلامی در دقیقه ۶۹ از تجربه خودش استفاده کرد و با یک ضربه فنی و دیدنی گل نخست نساجی را وارد دروازه فروزان کرد تا نساجی یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در ادامه این بازی کرنر با پاس کوتاه به متین کریم‌زاده خرید جدید نساجی رسید و شوت کریم‌زاده را فروزان جمع کرد تا همچنان بازی به سود گل‌گهر باشد.

نساجی سراپا حمله شد و همین امر سبب ضدحملات گل‌گهر شد. موقعیت خطرناک برای گل‌گهر در دقیقه ۹۳ که ضربه سنگین رضا شکاری با اختلاف کم از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هم نساجی نتوانست گلی وارد دروازه گل‌گهر کند و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک و با شکست نساجی به پایان رسید.

 نساجی مازندران بعد از ۱۰ هفته نباختن این دومین هفته‌ای است که پشت سرهم در برابر حریفان تن به شکست میدهد.

  • منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.