کد خبر : 4635
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
90 views

تکلیف شهردار ساری چه می‌شود؟/دیروز عزل امروز بازدید از پروژه!

تکلیف شهردار ساری چه می‌شود؟/دیروز عزل امروز بازدید از پروژه!

یک روز پس از انتخاب شهردار جدید ساری، رییس شورای اسلامی شهر ساری، انتخاب شهردار جدید ساری را باطل اعلام کرد. به گزارش تیتر شمال؛ شورای اسلامی شهر ساری دیروز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ بدون حضور رییس شورا، تشکیل جلسه داد و در این جلسه ضمن برکناری جواد طالبی شهردار ساری؛ مصطفی احمدی فولادی را

یک روز پس از انتخاب شهردار جدید ساری، رییس شورای اسلامی شهر ساری، انتخاب شهردار جدید ساری را باطل اعلام کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ شورای اسلامی شهر ساری دیروز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ بدون حضور رییس شورا، تشکیل جلسه داد و در این جلسه ضمن برکناری جواد طالبی شهردار ساری؛ مصطفی احمدی فولادی را با رای ۵ نفر از اعضا، به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری انتخاب کرد.

امروز و با گذشت یک روز پس از انتخاب شهردار جدید برای ساری، پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی در نامه‌ای که رونوشت آن برای استاندار مازندران، مدیر کل بازرسی استان، رییس دادگستری شهرستان ساری و دادستان مرکز استان ارسال شده جلسه دیروز شورای شهر ساری را باطل اعلام کرده و کماکان بر ادامه فعالیت طالبی به عنوان شهردار ساری رای داد.

شعبانی در این نامه آورده است: با توجه به جلسه دیروز شورای شهر ساری مبنی بر اتمام زمان فعالیت طالبی به عنوان شهردار ساری و انتخاب فرد جدید و همچنین عدم دسترسی وی به صورتجلسه دیروز شورای شهر ساری و عدم اظهار نظر مراجع قانونی نسبت به جلسه دیروز شورا، کماکان طالبی به عنوان شهردار ساری باید فعالیت کند و انتخاب احمدی فولادی کان لم یکن تلقی می‌گردد.

لازم به ذکر است به علت انحلال شورای دوره قبل ساری، جواد طالبی در اردیبهشت ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی استاندار سابق مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب شد.

با آغاز بکار دوره جدید شورای شهر ساری، جواد طالبی از طرف اکثریت اعضا این دوره به عنوان شهردار ساری انتخاب شد، اما دیروز از سمتش عزل شد و امروز از تعدادی پروژه شهرداری بازدید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.