کد خبر : 4746
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
80 views

نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی در اولویت قرار گیرد/مسئولان توصیه‌های رهبری را جدی بگیرند

نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی در اولویت قرار گیرد/مسئولان توصیه‌های رهبری را جدی بگیرند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی، داشتن تقوا را سبب رستگاری انسان دانست و گفت: باید

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی، داشتن تقوا را سبب رستگاری انسان دانست و گفت: باید قدر دین اسلام را بدانیم زیرا پیامبر گرامی به اخلاق بسیار اهمیت می‌داد.

وی با اظهار اینکه اخلاق برای پیامبر هدف و وسیله بود، گفت: پیامبر گرامی اسلامی مبعوث شد تافضائل اخلاقی را در جامعه احیا کند و در این راه استدلال، منطق و برهان قوی نیز داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام افراد زیادی را با اخلاق و مردم دوستی خود جذب کرد و همواره پیگیر مشکلات مردم بود و برای آن دغدغه داشت.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه نیازمند اخلاق در جامعه هستیم، گفت: یک جامعه مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت هستیم و باید تجسم اخلاق باشیم و دستبرد به بیت المال، خیانت به جان و مال دیگران، اعتیاد و خشم و خشونت بین ما نباید وجود داشته باشد.

محمدی لائینی طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام، کسی که اخلاقش بهتر باشد، برتر و ایمانش کامل‌تر است، افزود: باید نسبت به ترویج فضائل اخلاق در جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.

وی سالروز فتح قلعه خیبر به دست حضرت علی (ع) را گرامی داشت و گفت: در کشور ما عملیات خیبر و موشک خیبرشکن داشتیم اما هنوز قلعه‌هایی از خیبر باقی مانده و باید فتح شود.

محمدی لائینی گفت: در دفاع مقدس و حرم و مقابل صدامیان و داعشی ها و منافقان پیروزی‌های زیادی به دست آوردیم ولی هنوز قلعه زیادی باقی مانده و باید فتح شود و رژیم صهیونیستی یکی از قلعه‌ها است و باید آن را به دست فرزندان اسلام و خیبریان کنونی فتح و مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.