کد خبر : 5833
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
99 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هنجارشکنی در حوزه فرهنگ به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست/مسئولان برای تجاری شدن تولید برنامه ارائه کنند

هنجارشکنی در حوزه فرهنگ به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست/مسئولان برای تجاری شدن تولید برنامه ارائه کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی در شهرها و محلات مواجه هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری بهترین توشه را تقوای الهی و خداترسی بیان کرد و گفت: خداترسی سبب می‌شود که انسان به گناه کشیده نشود و برای باتقوا بودن باید از خدا ترسید.

وی با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، این حضرت را اسوه صبر، علم، خوش اخلاقی و محبت یاد کرد و گفت: این حضرت اسوه سخاوت، کرم و تواضع به شمار می‌رود.

وی محبت و حمایت از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و گفت: باید به تاسی از شیوه پسندیده حضرت امام حسن مجتبی (ع) از نیازمندان باید دستگیری و یاری کرد.

آیت الله لائینی خواستار اجرا و برپایی طرح شهر همدل در استان شد و گفت: در این طرح، اهالی محل به صورت خودجوش و خودگران حداقل یک گوسفند قربانی و بین نیازمندان همان محله توزیع کنند.

امام جمعه ساری سالروز اولین دفاع اسلام و جنگ بدر و یاد و خاطره آیت الله بافقی را گرامی داشت و گفت: ما با هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی در شهرها و محلات مواجه هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه به نامگذاری سال و شعار سال جاری اشاره کرد و گفت: دولت و مسئولان استان باید طرح و برنامه‌های خود را برای عملیاتی شدن شعار، دانش بنیان و تجاری شدن تولید ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه برای تجاری شدن تولید و صادرات دارای مشکلات فنی هستیم، گفت: باید ببینیم دولت چه طرحی در این زمینه دارد و طرح‌ها در این زمینه آماده و عملیاتی شود.

وی خواستار تشکیل کمیته‌هایی برای چگونگی استفاده از ظرفیت مازندرانی‌های مقیم در پایتخت و مناطق دیگر در فرایند توسعه استان شد.

امام جمعه ساری به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه نباید مغرور و منفعل شویم، گفت: غره شدن به پست و توانایی انسان را بیچاره می‌کند و مأیوس و منفعل شدن نیز آسیب زا است زیرا موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف هستیم.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه طبق اعتراف آمریکا فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است، افزود: ملت ایران در کنار رهبری با ویژگی‌های منحصر به فرد با تکیه بر اعتماد نفس، سیاست‌های آمریکا را در همه زمینه‌ها نقش برآب خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.