کد خبر : 8169
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
98 views

استاندار مازندران در آیین افتتاح تالار مرکزی ساری:

رضایت‌مندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است/لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی

رضایت‌مندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است/لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی
استاندار مازندران بابیان اینکه تمامی مدیران و کارکنان دولت در سراسر کشور در کسب توفیقات دولت سیزدهم سهیم بوده‌اند، گفت: رضایتمندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است و قدردان این موهبت هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آیین افتتاح تالار مرکزی ساری اظهار کرد: جا داشت به جای ما جامعه هنری در این جایگاه به ایراد سخن می‌پرداخت.

وی افزود: مازندران هنرمندان فراوانی را تربیت کرده است و در حوزه مردانگی و ایثار بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ هنرمند اعتقادی را تقدیم انقلاب کردیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: این استان در عرصه‌های مختلف بین المللی شهدا و رزمندگانی را تربیت کرد که در نبرد با داعش این دلاوران مدافع حرم جان خود را تقدیم کردند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: ما در عرصه هنر و ادب نمونه‌های بی‌شمار نظیر نیما یوشیج را داریم از این بابت کم نظیر است.

حسینی‌پور گفت: یکی از شاخصه‌های این دولت صادق الوعد بودن است و خوشحالیم که امروز شاهد صدق این وعده دولت در مازندران هستیم.

وی عنوان کرد: این مجموعه معظم در مرکز استان تشکیل شد برای تعالی هنرمندان مازندران و تنها متعلق به ساری نیست.

استاندار مازندران تاکید کرد: اینجا مکانی خواهد بود برای اجرای جشنواره‌های گوناگون فرهنگی و هنری تا هنرمندان مازندرانی را ارتقا دهد.

حسینی‌پور متذکر شد: باید به سمتی حرکت کنیم که در هر شهرستان یک مجموعه‌ای چون این تالار  را داشته باشیم.

استاندار مازندران بابیان اینکه تمامی مدیران و کارکنان دولت در سراسر کشور در کسب توفیقات دولت سیزدهم سهیم بوده‌اند، افزود: رضایتمندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است و قدردان این موهبت هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به افتتاح تالار مرکزی ساری خواستار تبدیل آن به مرکز رشد فرهنگ و هنر شد.

منصورعلی زارعی با اشاره راه اندازی این تالار خواستار تبدیل آن به مرکز رشد در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: انقلاب ما فرهنگی بود و مازندران نیز در حوزه فرهنگ در رتبه و جایگاه اول قرار دارد.

زارعی یادآور شد: اصحاب فرهنگ و هنر استان پس از سال‌ها به آرزوی خود رسیدند و باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش ویژه کرد.

دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: بیمه حمایتی رسانه‌های دیجیتال جزو مطالبات جدی اهالی رسانه مازندران است.

علی بابایی کارنامی بیان کرد: بیمه هنرمندان نیز جزو مطالبات و چالش‌های فعالان این حوزه است که باید رفع شود.

وی افزود: کتابخانه مرکزی مازندران نیز جزو پروژه‌های نیمه تمامی است که عمری نزدیک به دو دهه دارد و انتظار می‌رود در این دولت این پروژه نیز به فرجام برسد.

بابایی کارنامی با تاکید بر استفاده از توان تولید داخل گفت: همچنین برای تقویت و حمایت از رسانه‌ها، استفاده از کاغذ یاارنه ای را برای حوزه چاپ ونشر مطالبه داریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران استانی توانمند و بالنده است خواستار حمایت ویژه از بخش فرهنگ و هنر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در آیین افتتاح تالار مرکزی ساری اظهار کرد: این مجموعه از سال ۱۳۸۶ آغاز تاکنون بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کرده است که ۸۰ میلیارد آن در این دولت تخصیص داده شده است.

حسین جوادی افزود: این مجموعه مطالبه دیرینه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر مازندرانی بوده است که خوشبختانه امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد مازندران خاطرنشان کرد: تالار مرکزی ساری دارای سه تالار برای سه گروه جریان ساز مختلف است و قطعا برنامه های گوناگونی را خواهیم داشت.

جوادی ادامه داد: استان مازندران محل رجوع میلیون‌ها مسافر است و باید ویژه و ملی دیده شود، چرا که جامعه هدف ما فرا استانی است.

وی اعلام کرد: اهالی فرهنگ و هنر غرب استان به ویژه در کلاردشت، عباس آباد و چالوس نیز مطالبه جدی تشکیل تالار مرکزی و حتی ساختمان وجود دارد که امیدواریم بزودی در این دولت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد مازندران گفت: نیاز است در سواحل استان اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم که نیازمند حمایت و مشارکت ملی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.