کد خبر : 8228
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
117 views

افزایش 33 درصدی کرایه سرویس مدارس در ساری/ تبدیل شدن پرسنل شرکتی به حجمی در سال آینده

افزایش 33 درصدی کرایه سرویس مدارس در ساری/ تبدیل شدن پرسنل شرکتی به حجمی در سال آینده
عضو شورای شهر ساری در بررسی نرخ کرایه مصوب سرویس مدارس گفت: کرایه جدید سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است این طرح با 7 رای اعضای شورای شهر ساری به تصویب رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز در چهل و سومین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی مرکز مازندران که در تالار جلسات ساختمان شورا برگزار شد به بررسی موضوعاتی که شامل تعیین نرخ سرویس مدارس، اجاره غرفه‌های غیر حمل و نقل پایانه دولت و کارواش، واگذاری دو پل عابر پیاده به حفظ آثار و کمیته امداد برای تبلیغات، عملیات اجرایی، نگهداری و خدمات سطح شهر و اختیار و انجام معاملات در شهرداری بود پرداخته شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان آئین مذهبی به جوشش جهانی تبدیل شده است، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی دیگر یک حرکت مذهبی نیست بلکه کارکرد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد که عامل امنیت منطقه و انسجام اجتماعی و دینی شده است.

وی به خیزش مردمی برای رهایی از خفقان دوران ستم‌شاهی در ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: به شهادت رسیدن تعداد زیادی از انقلابیون در روز ۱۷ شهریور سبب شد تا این روز در ادبیات انقلاب اسلامی به جمعه سیاه نامگذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در رسیدگی به موضوعات جلسه با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس قرارداریم لازم است فضای شهری برای تردد آسان دانش آموزان تسهیل شود، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی مردم کشور در مقابل ارتش بعث و حامیانشان بوده است؛ باید با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس زنده بماند.

سیدحسن احمدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز در بررسی نرخ کرایه مصوب سرویس مدارس گفت: بنا به تعیین کرایه جدید سرویس مدارس که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است خودروی سواری ۴۵۰ هزار تومان، ون نفری ۴۰۰ هزار تومان، اتوبوس نفری ۳۵۰ هزار تومان و مینی بوس برای هر نفر ۳۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است این طرح با ۷ رای اعضای شورای شهر ساری به تصویب رسید.

به گفته احمدی، برای فروش اموال منقول و غیرمنقول شهرداری و سازمان‌های تابعه موافقت شورای اسلامی شهرالزامی است؛ بعد از دریافت موافقت در کمیسیون معاملات روند مزایده پیگیری می‌شود.

سیدحسین یوسفی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز در خصوص واگذاری فضای تبلیغاتی  در پل‌های عابر پیاده گفت: تمام سازمان‌های دولتی نیازمند فضای تبلیغاتی هستند؛ نباید این فضای تبلیغی در اختیار یک دستگاه اجرایی قرار گیرد.

همچنین دراین جلسه با ۷ رای اعضای شورای شهر ساری تصمیم گرفته شد تا فضاهای تبلیغاتی با تصمیم معاونت فرهنگی شهرداری به سازمان‌ها داده شود.

تصمیم شهرداری ساری برای ساماندهی نیروهای شرکتی که شامل ۳ هزار و ۴۷۵ پرسنل می‌شود تبدیل شدن به نیروهای حجمی است؛ تاکنون قرار داد این نیروها هر سه ماه تمدید می‌شد که این روند تا پایان سال جاری ادامه و بعد از آن قراردادها به صورت حجمی خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.