کد خبر : 8587
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
111 views

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

پرونده طرح‌های دریا سال ۱۴۰۱ بسته شد

پرونده طرح‌های دریا سال ۱۴۰۱ بسته شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح‌های دریا به‌دلیل اینکه به آن فصلی نگاه می‌شود به نتیجه نمی‌رسد.


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز درباره پایان طرح‌های دریا در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طرح‌های دریای امسال در استان مازندران به پایان رسید.

وی با بیان اینکه پرونده طرح‌های دریای امسال در مازندران با حدود ۸۰ غرقی در استان به پایان رسید، افزود: سال گذشته ۱۰۴ غرقی با داشتن ۲میلیون و ۹۰۰هزار گردشگر در استان داشتیم امسال با ۶۵ میلیون نفر اقامت  شمار غرقی در دریای مازندران به حدود ۸۰ تن رسید که باید بگوییم آمارها خود بیانگر واقعیت‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: بالاترین رکورد حضور مسافران را امسال در استان داشتیم که یکی از مناطق گردشگری مهم طرح‌های دریا است.

سلگی در ارتباط با مشکلات طرح‌های دریا در مازندران، بیان کرد: طرح‌های دریا به‌دلیل اینکه به آن فصلی نگاه می‌شود به نتیجه نمی‌رسید.

وی ادامه داد: طرح‌های دریا شامل مسائل فرهنگی، عمرانی و اجتماعی بوده که درهم تنیده شده و تا زمانی‌که در قالب پروژه سه ماهه دیده می‌شود، به جایی نمی‌رسد و باید تمام مسائل به‌صورت زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.