کد خبر : 8608
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
91 views

طرح مهم‌ترین مسائل زیست محیطی در دیدار حسینی‌پور با سلاجقه/سفر دو معاون محیط زیست کشور در آینده‌ای نزدیک به مازندران

طرح مهم‌ترین مسائل زیست محیطی در دیدار حسینی‌پور با سلاجقه/سفر دو معاون محیط زیست کشور در آینده‌ای نزدیک به مازندران
در دیدار استاندار مازندران با رئیس سازمان محیط زیست کشور، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های زیست محیطی استان اعم از معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست انسانی، حوزه محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان و همچنین توسعه ناوگان خودرویی و موتوری و تقویت نیروی انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، با حضور در سازمان حفاظت محیط زیست با علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس این سازمان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، عطاءاله کاویان، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، گزارشی از آخرین وضعیت زیست محیطی استان ارائه کرد.

در این دیدار، استاندار مازندران، از توجه ویژه و اهتمام معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص حل مشکلات و معضلات زیست محیطی استان و همچنین پیگیری در خصوص اعتبارات زیست محیطی سفر رییس جمهور به استان مازندران و تخصیص اعتبارات ملی جهت حل این معضلات، تقدیر کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد تا بزودی معاونین محیط زیست طبیعی و انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در استان مازندران و تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران اجرایی استان، نسبت به پیگیری، بررسی و حل معضلات و مسائل زیست محیطی مازندران اقدام کنند.

در این نشست که حسن اکبری، معاون محیط زیست و تنوع زیستی، ایرج حشمتی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و عطاالله کاویان، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حضور داشتند، مهمترین مسائل و چالش‌های زیست محیطی استان اعم از معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست انسانی، حوزه محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان و همچنین توسعه ناوگان خودرویی و موتوری و تقویت نیروی انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عطاءاله کاویان، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص جزییات مباحث مطروحه این دیدار گفت: مهم‌ترین هدف این دیدار طرح و تبادل نظر پیرامون مسائل زیست محیطی استان مازندران و نیز برقراری تعامل نزدیک کاری میان طرفین جهت موضوعات مهم و اساسی زیست محیطی استان بود.

وی افزود: در این دیدار در خصوص موضوعات محیط زیستی اعم از طبیعی، تنفسی، محیط بانان، تجهیزات خودرویی، تسریع ارزیابی‌ها، سدهای در حال احداث، سد فینسک و سایر موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد تا با حضور دو معاون سازمان محیط زیست طی هفته‌های آتی به مازندران، طی نشستی با حضور استاندار و دستگاه‌های مرتبط اجرائی استان پیرامون موضوعات و چالش‌های موجود بحث و تصمیم‌گیری صورت گیرد.

کاویان در پاسخ به این سوال که اهم مذاکرات انجام شده پیرامون موضوع مهم سد فینسک جه بوده است؛ عنوان کرد: استاندار مازندران به مشکلات و کم آبی‌های جدی استان و مخالفت مردم و رسانه‌های مازندران اشاره کرد و به اهمیت حفظ منابع آبی استان تاکید کردند؛ در مقابل هم رئیس سازمان محیط زیست کشور عنوان کرد که بنده هم به شخصه با احداث این سد مخالفم.

گفتنی است بنظر می‌رسد ماحصل این دیدار و متعاقبا حضور دو معاون محیط زیست کشور در مازندران، خبرهای خوش محیط زیستی طی هفته‌های آتی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.