کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
125 views

با اعتبار 400 میلیاردی؛

3 طرح فاصلاب در شهرهای ساری، بابل و چالوس اجرا می‌شود

3 طرح فاصلاب در شهرهای ساری، بابل و چالوس اجرا می‌شود
مدیرعامل آبفا مازندران، از معرفی ۳ طرح فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، نوشهر و چالوس برای دریافت تسهیلات ماده ۵۶ به بانک‌های صادرات و ملی خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران در جمع خبرنگاران از معرفی ۳ طرح فاضلاب برای دریافت تسهیلات ماده ۵۶ به بانک‌های عامل استان خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای ۳ طرح فاضلاب در شهرهای ساری، بابل، نوشهر و چالوس جهت دریافت تسهیلات ماده ۵۶ به بانک‌های صادرات و ملی خبر داد.

مدیرعامل آبفا مازندران، خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این ۳ طرح فاضلاب شامل ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث شبکه جمع آوری فاضلاب متناظر با مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری، ۲۰۰ میلیارد تومان  احداث خط دوم جریان مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر بابل و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت ارتقای مدول اول و ایجاد مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس می‌باشد.

برارزاده اعلام کرد: برای برخورداری از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶، پیگیر تنظیم و عقد تفاهم نامه مالی با بانک های صادرات و ملی هستیم.

به گفته  مدیرعامل آبفا مازندران، این طرح‌ها، مندرج در پیوست شماره یک قانون بودجه می‌باشند و جزو طرح‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور به مازندران نیز قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.