کد خبر : 11585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
114 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی سهمیه آرد به خبازان با تراکنش متعارف

افزایش ۱۰ درصدی سهمیه آرد به خبازان با تراکنش متعارف
مدیرکل غله مازندران گفت: پاداش خبازانی که طبق برنامه و سهمیه، در ساعت مقرر و براساس تراکنش متعارف نان پخت کنند افزایش ۱۰ درصدی سهمیه آرد خواهد بود.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی نژاد در بازدید از نانوایی های استان با بیان اینکه گام سوم طرح هوشمند سازی آرد و نان از اسفند ماه سال قبل در استان عملیاتی شده است، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در سه گام متوالی اجرایی شدن این طرح را به عهده دارد.

وی افزود: سامانه هوشمند به نحوی عمل می‌کند که افراد و دستگاه‌های نمی‌توانند در سهمیه آرد تاثیرگذار باشند و رفتار نانوا، استفاده صحیح و متعارف دستگاه کارتخوان و پخت صحیح نان سهمیه آرد هر نانوا را مشخص می‌کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه این اداره کل نقشی در تعیین سهیمه آرد نانوایان ندارد، ادامه داد: پخت نکردن نان، عرضه غیر متعارف و کمتر از سهمیه آرد، کم کردن زمان پخت، استفاده از کارت‌های غیر معمول و تراکنش‌های متعدد از یک کارت به عنوان تراکنش نامتعارف خبازان محسوب می‌شود و سیستم هوشمند آن را به عنوان عملکرد نادرست نانوا تلقی می‌کند.

وفایی نژاد گفت: چنانکه نانوا عملکرد غیر متعارف داشته باشه سهمیه آرد او بر اساس شدت عملکرد نامتعارف کم می‌شود و حتی احتمال قطع سهمیه نیز وجود دارد

وی افزود: پاداش خبازانی که طبق برنامه و سهمیه، در ساعت مقرر و بر اساس تراکنش متعارف نان پخت کنند افزایش ۱۰ درصدی سهمیه آرد خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران علاوه بر این خبازان از ۳۰ درصد ارزش افزوده که به عنوان پاداش یا حق الزحمه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است نیز در پایان هر روز کاری می‌توانند بهره‌مند شوند.

وفایی نژاد گفت: تنها دلیلی که سبب کاهش سهمیه آرد می‌شود عملکرد نادرست خبازان است که سیستم به صورت هوشمند آن را اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.