کد خبر : 11681
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
125 views

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

روز قدس متفاوت در مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی

روز قدس متفاوت در مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فردا در بیش از ۶۰نقطه استان برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛  علی اصغر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۶۰نقطه از استان مازندران امسال برگزار می‌شود ودر مرکز مازندران سخنران مراسم سردارمحمد جعفر اسدی رئیس بازرسی نیروهای مسلح خواهد بود.

وی با اشاره به  بر‌پایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی برای نسل جوان و کودکان در طول مسیر راهپیمایی تصریح کرد:از سوی دستگاههای مرتبط و عضو ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر راهپیمایی ویژه دهه هشتادی‌ها و ۹۰ برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: استفاده از گروه سرود در برنامه، اجرای تئاتر خیابانی در مسیر راهپیمایی و انجام مسابقه پیامکی، ارسال پیامک دعوت در کنار برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع قدس شریف با معرفی کتاب از سوی نهادهای. دانشگاهی، دانشجویی و دانش‌آموزی توسط متولیان هر حوزه در فضای مجازی و یا کانال‌های تحت مدیری بخشی از اقدامات فرهنگی ویژه این روز خواهد بود.

اصغری تصریح کرد:طراحی و آماده سازی اقلام تبلیغی و ارسال به سطح شهرستان های استان فضاسازی و تبلیغات محیطی در مازندران و در شهرستان ساری با همکاری شهرداری ساری، و هیئات مذهبی در کنار چاپ پوستر شهداء و توزیع آن در سطح استان و شهرستانهای تابعه و همچنین چاپ و نصب آن صورت می گیرد.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در خصوص روشن سازی جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی گفت:اختصاص ویژه برنامه های رادیویی وتلویزیونی در صدا وسیما، انعکاس برنامه ها ، نشست تبیینی و تحلیلی و جهاد تبیین در بیان اهمیت مسأله فلسطین و قدس شریف از سوی ائمه جماعات مساجد و وعاظ در ماه مبارک رمضان با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: به صدا درآوردن زنگ انتفاضه ، فعالیت در فضای مجازی ، اینستاگرام وشبکه های اجتماعی و پویش ها و  هشتگ «#القدس_لنا»، «#روز_جهانی_قدس» و «#قدس_درب_الشهدا» و انتشار گسترده در شبکه‌های اجتماعی و درج در اقلام تبلیغاتی از دیگر اقدامات راهپیمایی قدس ۱۴۰۲ است.

اصغری افزود:هماهنگی در برپایی شب شعر با موضوع  فلسطین با حضور شاعران متعهد و نیز تولید محتوا و طراحی پوستر های تبلیغی و اطلاع رسانی از سوی حوزه هنری استان با حضور آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان برنامه ریزی شد وکرسی آزاد اندیشی ، پاسخ به شبهات با موضوع قدس و صهیونیست جهانی ، برگزاری مسابقه استوری ، کلیپ القدس لنا با محوریت شهید احمد متوسلیان توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) استان و دانشگاه های استان انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.