کد خبر : 12366
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
121 views

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 6 روزه در محورهای ارتباطی مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 6 روزه در محورهای ارتباطی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی شش روزه در جاده‌های مازندران خبر داد و گفت: حدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگاران از اعمال محدودیت ترافیکی شش روزه در جاده‌های مازندران خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، تسهیل در ترددهای خودرویی است.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه تا شنبه هفته آینده ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به درپیش بودن تعطیلات و اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان، خاطرنشان کرد: همسو با اجرای این طرح، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ تا ۳۰ ازدیبهشت ماه جاری از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ جهان‌تاب ادامه داد: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز های سه شنبه و چهارشنبه مورخ های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، عنوان کرد: به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جهان تاب اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی متذکر شد: تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ های ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، یادآور شد: اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.