کد خبر : 12425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
120 views

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران:

یک هزار و ۸۶۹ محتوا طی سال ۱۴۰۱ تولید شد/ مدیریت مصرف رسالت مهم روابط عمومی توزیع برق مازندران

یک هزار و ۸۶۹ محتوا  طی سال ۱۴۰۱ تولید شد/ مدیریت مصرف رسالت مهم روابط عمومی توزیع برق مازندران
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران از تولید یک هزار و ۸۶۹ تولید محتوا طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: رسالت مهم‌ و اساسی روابط عمومی شرکت توزیع برق، مدیریت مصرف از سوی مشترکین است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدحسین مهدوی‌فر سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی به بیان عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته طی سال گذشته این دفتر پرداخت و گفت: وظایف روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و نیز دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان با بکار گیری روش و فنون مختلف می باشد که در همین راستا، تلاش یکساله این دفتر برای تحقق تبیین اطلاع رسانی در اهداف سازمانی و ارتقای تعامل و روابط میان مدیران، کارکنان و مشترکین با محوریت هوشمندسازی فرایندهای ارتباطی اعلام می‌شود.

وی از تولید یک هزار و ۸۶۹ تولید محتوا طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: گزارش اقدامات تبیینی این دفتر در حوزه تولید محتوا و اطلاع رسانی در ۱۱ عنوان صورت گرفت.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: طی سال‌ گذشته، ۷۶۰ خبر کوتاه و ۴۱ خبر مشروح تولید شد که در ۳۱۲ رسانه مکتوب و مجازی* انتشار یافت.

مهدوی‌فر ادامه داد: همچنین تولید و انتشار ۹۳ کلیپ تصویری و طراحی و انتشار ۱۶۵ عنوان عکس نوشت خبری، اینفوگرافیک* و… از دیگر فعالیت‌های جاری انجام گرفته طی سال گذشته بود.

وی عنوان کرد: طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ همچنین بیش از یک هزار تولید محتوا در فضای مجازی صورت گرفت که محتوای الکترونیک جهت انتشار در فضای مجازی مورد استفاده قرار گرفت.

دبیر شورای روابط عمومی های صنعت برق شمال کشور اعلام کرد: انتشار ۴۵ محتوا در سایت شرکت توزیع برق مازندران و انتشار ۱۵۴ خبر در اینترانت(شبکه داخلی شرکت توزیع برق مازندران)، از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

مهدوی‌فر در ادامه با اشاره به تولید یک‌هزار و ۸۶۹ خبر در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با شرکت و پرمخاطب با میانگین بازدید تقریبی ۵۰۰ هزار مشاهده ، گفت: ۹۳ کلیپ تصویری با محوریت عملکرد و انتشار موارد مدیریت مصرف طی سال ۱۴۰۱ تولید و انتشار یافت.

وی متذکر شد: ۴۴ عکس نوشت‌های خبری با محوریت اخبار مهم جهت جهت انتشار در فضای مجازی، طراحی و تولید شد.

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مازندران گفت: ۲۷ مورد حضور مدیرعامل شرکت در صداوسیما اعم از برنامه‌های خبری، تلویزیونی و رادیویی بخش دیگری از فعالیت‌های انجام گرفته در راستای اطلاع رسانی و اهداف سازمانی بوده است.

مهدوی‌فر در پایان با تبریک و گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط‌عمومی یادآور شد: در آستانه ورود به دوره جدید گرما و لزوم کاهش مصرف، رسالت مهم‌ و اساسی روابط عمومی شرکت توزیع برق را مدیریت مصرف از سوی مشترکین برشمرد و بر مشارکت رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.