کد خبر : 13042
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
126 views

در دیدار حسینی کارنامی با دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد؛

صرفه‌جویی به فرهنگی عمومی تبدیل شود/استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف

صرفه‌جویی به فرهنگی عمومی تبدیل شود/استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف
در راستای بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی مدیریت مصرف در سطح آحاد جامعه نشست هماهنگی ترویج و اشاعه فرهنگ صحیح از استفاده از برق با حضور حجت الاسلام انتظاری و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ در راستای بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی مدیریت مصرف در سطح آحاد جامعه نشست هماهنگی ترویج و اشاعه فرهنگ صحیح از استفاده از برق با حضور حجت الاسلام انتظاری دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و  حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد.

در این دیدار، حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مصرف در راستای مشارکت مردم درگذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ ، بر ضرورت همراهی مردم در مدیریت صحیح مصرف برق و نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی تاکید کرد و گفت: باید با تلاش گسترده همه گروههای تاثیر گذار ، صرفه‌جویی به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

وی افزود: در این رابطه ائمه جمعه و روحانیت با برنامه های منسجم فرهنگی تبلیغی خود به خوبی می توانند فرهنگ مدیریت مصرف برق را در جامعه تبیین و محقق نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر نقش موثر جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف برق، گفت: از ائمه جمعه و جماعات مساجد انتظار داریم نسبت به ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و تبیین اقدامات در راستای ، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌های لازم یاریگر شرکت توزیع نیروی برق مازندران باشند.

حجت الاسلام انتظاری نیز با بیان اینکه استفاده ازظرفیت ائمه جمعه در نماز جمعه و دعوت مردم به مدیریت صحیح در مصرف برق ، میتواند در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه تاثیر بسزایی داشته باشد خواستار هماهنگی و اجرایی شدن آن در سطح استان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.