کد خبر : 13182
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
160 views

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران:

ساماندهی هیات‌های شهرستانی ورزش‌های ناشنوایان مازندران در رامسر کلید خورد

ساماندهی هیات‌های شهرستانی ورزش‌های ناشنوایان مازندران در رامسر کلید خورد
رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران به همراه اعضای هیات رئیسه، با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر، نخستین گام در راستای ساماندهی هیات های شهرستانی را از اولین شهر غربی استان مازندران برداشتند.


به گزارش تیتر شمال؛ علی طاهرخانی- صبح امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، پژمان احمدی رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران به همراه اعضای هیات رئیسه استان با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر، نخستین گام در راستای ساماندهی هیات های شهرستانی را از اولین شهر غربی استان مازندران برداشتند.
 در این دیدار که رامین جنتی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر میزبان هیات ورزش‌های ناشنوایان استان بود، از پیگیری های هیات ورزش‌های ناشنوایان استان برای تشکیل هیات ناشنوایان در رامسر ابراز خرسندی کردند.
 پژمان احمدی رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن مکاتبات و فرآیند اداری برای تشکیل هیات ورزش‌های ناشنوایان در رامسر انجام خواهد شد؛  بر لزوم بکار گیری از ورزشکاران این شهرستان در تیم های ملی و استانی و همچنین میزبانی رامسر در عرصه رقابت های داخلی و ملی و حتی بین المللی، تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار فیروز کاظمی مشاور عالی هیات استان ، علی دیوسالار دبیر هیات استان ، محمد صادقی عضو هیات رئیسه و مهدی جعفرزاده خزانه دار هیات ، خانم روح الامین مسئوا انجمن ناشنوایان رامسر و جمعی از ورزشکاران و قعرمانان ناشنوای رامسر نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.