کد خبر : 13347
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
103 views

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان تاکید کرد:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های صنعت آب و برق مازندران در ترویج ورزش همگانی

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های صنعت آب و برق مازندران در ترویج ورزش همگانی
موسوی تاکامی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های صنعت آب و برق مازندران در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و مشارکت تمامی شرکت‌های آب و برق، باید بتوانیم ورزش‌های همگانی را به سمت نقطه مطلوب برسانیم.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز جلسه شورای ورزشی صنعت آب و برق مازندران به ریاست دکتر موسوی تاکامی با حضور مسئولان صنعت ورزش آب و برق مازندران در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، در این جلسه بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های صنعت آب و برق مازندران در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و مشارکت تمامی شرکت‌های آب و برق، باید بتوانیم ورزش‌های همگانی را به سمت نقطه مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در سازماندهی و اجرای عملیاتی اهداف در این حوزه، اعلام کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص مکانیزه کردن ورزش با جدیت و انسجام در مازندران صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان خاطرنشان کرد: باید با برنامه مدون به سمتی پیش رویم که بدانیم چگونه می‌توانیم ورزش را در میان کارکنان و پرسنل سازمان، نهادینه کنیم و برنامه‌های آموزشی در این رابطه برگزار شود.

دکتر موسوی تاکامی متذکر شد: ورزش در میان کارکنان موجب افزایش بهره وری، شادابی و نشاط و توانمندسازی خواهد شد و باید در این حوزه، تلاش جدی همراه با برنامه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.