کد خبر : 13656
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
106 views

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

ثبت‌نام یک‌هزار و ۲۹۰ نفر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در مازندران

ثبت‌نام یک‌هزار و ۲۹۰ نفر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در مازندران
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: هزار و ۲۹۰ نفر در شهرهای استان برای دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند.


به گزارش تیتر شمال؛  علی دیوسالار در جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که با حضور معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و همکاران معاونت، معاونین اداره‌کل و مالکین حقیقی و حقوقی در سالن جلسات اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد، از بررسی وضعیت تامین اراضی نهضت ملی مسکن در استان مازندران و پایش برنامه اجرایی سازمان ملی زمین ومسکن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در معاونت املاک و حقوقی انجام شده است، تصریح کرد: ساماندهی ساختمان‌های اداری ستاد و شهرستانها، پایان عملیات تک برگ کردن اسناد دفترچه‌ای در شش ماهه نخست سال در مازندران و ساماندهی بایگانی الکترونیک از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: دستور کار این جلسه بررسی آخرین وضعیت تامین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری‌شده در بانک زمین، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آماده‌سازی شده یا آماده ساخت، بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع درآمدی اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اهم مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی مازندران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده در استان تصریح کرد: اراضی واگذار شده در مسکن مهر تعیین‌تکلیف شود.

دیوسالار با اعلام اینکه تا پایان شهریورماه امسال پیش‌بینی‌های حوزه درآمدی تحقق پیدا می‌کند، گفت: حفاظت از اراضی تملک شده برای ما بسیار مهم است.

وی به دو مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران اشاره کرد و ادامه داد: این مصوبه مربوط به سیاست‌های محرک عرضه زمین و جلوگیری از احتکار اراضی مسکونی در محدوده شهرها و سیاست‌های باز تنظیم نظام پهنه بندی تراکم ساختمانی شهرهاست که به استانها ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بیش از هزار و ۲۹۰ نفر در شهرهای استان برای دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند.

دیوسالار با اشاره به اینکه شرایط ۱۰۷ متقاضی تایید نهایی شد، اظهار کرد: تاکنون برای ۲۳۲ نفر تامین زمین انجام شد و مابقی افراد واجدین شرایط در سال جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.