کد خبر : 14769
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
100 views

از ابتدای امسال تا کنون صورت گرفت؛

صدور ۱۳۷ رای برای تخلفات شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

صدور ۱۳۷ رای برای تخلفات شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت : از ابتدای سال تا به امروز با نظارت و کنترل این اداره کل ، به تخلفات ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان رسیدگی و 137 رای صادر شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مصطفی قدمی اظهار داشت : از تعداد۱۳۷ پرونده رانندگان متخلف ۶ مورد به لغو کارت هوشمند ،۲مورد برائت و مابقی منتهی به تذکر کتبی گردید.

وی از رسیدگی به تخلفات مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا خبر داد و تصریح کرد: عدم دریافت بارنامه و صورت وضعیت ،دریافت بارنامه و صورت وضعیت صوری، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، اضافه تناژ،توقف اتوبوس ها در میادین،واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون ها دانست.

قدمی گفت: بر اساس کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می شود.

وی بیان کرد: مردم،رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.