کد خبر : 14452
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
100 views

مدیر حج و زیارت مازندران خبر داد:

ثبت‌نام قطعی ۲۶ هزار مازندرانی در سامانه «سماح»

ثبت‌نام قطعی ۲۶ هزار مازندرانی در سامانه «سماح»
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۳۹۱ مازندرانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این تعداد ثبت‌نام ۲۶ هزار و ۳۲۱ نفر قطعی شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سامانه سماح هیچ مشکلی برای ثبت‌نام ندارد، اظهار کرد: چنانچه کسانی امکان دسترسی سیستمی به سامانه را به هر دلیلی ندارند، می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سراسر استان مراجعه و جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۰هزار و ۳۹۱ مازندرانی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این تعداد ثبت‌نام ۲۶هزار و ۳۲۱ نفر قطعی شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مازندران از لحاظ ثبت‌نام در رتبه پنجم کشور واقع است بیان کرد: باتوجه به استقبال زائران انتظار داریم امسال تعداد ثبت‌نامی‌ها نسبت به سال قبل افزایش یابد.

مدیر حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه زائران باتوجه به فرصت پیش‌رو ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: به‌منظور کنترل و استفاده بهینه امکانات، لازم است زودتر به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه تعطیلی و توقف در اعزام عتبات در هیچ حوزه‌ای نیست، یادآور شد: این روزها اعزام به عتبات عالیات هم کماکان ادامه دارد.

اسماعیلی به اجرای طرح من هم خادم اربعینم اشاره کرد و گفت: افراد با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۱۰۴۰۱۱ اربعین ستادتوسعه و بازسازی عتبات عالیات در نزد بانک سپه ، نام خود را در فهرست خادمین اربعین حسینی ثبت کرده و در این پویش استانی سهیم باشند که تمامی وجوهات صرف خدمت رسانی به زائران اربعین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.