کد خبر : 16433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
117 views

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

صیانت از حقوق مردم و امیدآفرینی سرلوحه کاری رسانه‌ها قرار گیرد

صیانت از حقوق مردم و امیدآفرینی سرلوحه کاری رسانه‌ها قرار گیرد
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر لزوم توجه رسانه‌ها بر دو اصل صیانت از حقوق مردم و امیدآفرینی، تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیززاده‌گرجی در نشست هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی بسیج مازندران که با حضور استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلا، سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران، معاون روابط عمومی سپاه کربلا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از فعالان فضای مجازی بسیج استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این روزها و شب‌ها شاهد صحنه‌های دلخراش مردم مظلوم غزه به‌ویژه زنان و کودکان هستیم که ضمن ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت حمایت می‌کنیم.

وی افزود: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و در راس همه سخن‌ها تاکیدات مقام معظم رهبری است که اگر شانیت رهبری نبود مسئولیت فضای مجازی را می‌پذیرفتم و این نشان از اهمیت این حوزه دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: امروز حیات کودک و جوان ما فضای مجازی است که دیگر یک فضای حقیقی است و باید برای آن طرح و برنامه داشته باشیم تا از این بستر استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: پیام مهم در کنار ابزار آن نتیجه بخش و اثربخش خواهد بود و لذا باید برای انتشار مطلوب پیام، ابزار آن نیز دیده شود و نمی‌شود با یک خبر خام و بدون فرآوری به یک اثربخشی مطلوب دست یافت.

عزیززاده‌گرجی بیان کرد: اگر بنا است ما امری را نهادینه کنیم، حتماً نیازمند آن است که از قبل برای آن طراحی کرده باشیم؛ در مقابل می‌بینیم که دشمن با کار کردن و برنامه اخبار دروغ را به‌گونه‌ای واقعی منتشر می‌کنند که تشخیص را برای مخاطب سخت می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر پیامی با رعایت قواعد و اصول لازم به فرهنگ تبدیل شود به گفتمان عمومی جامعه مبدل می‌شود و نمی‌توان دیگر از آن گذشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اعلام کرد: گاه دیده می‌شود تنها صرفاً انتشار خبر صورت می‌گیرد اما در تولید محتوا چندان کاری صورت نمی‌گیرد.

این مسئول افزود: اگر قرار است در حوزه فضای مجازی، در امری به سرانجام برسیم باید افراد حامل پیام و اقدام‌کننده آن امر باید اهلیت داشته باشند و اگر ندارند هرچه سرعت‌شان بیشتر باشد انحراف نیز بیشتر می‌شود.

عزیززاده‌گرجی مطرح کرد: وجوه اشتراک این جمع اشتراکات اعتقادی و فرهنگی است، لذا قرار است اتفاقی در حوزه فضای مجازی اتفاق بیفتد و جریان انقلاب اسلامی تقویت شود و اگر این‌گونه نشود تنها یک کار رسانه‌ای کردیم و در سبد انقلاب اسلامی چیزی ننشته است.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز باید رسانه‌ها، امیدآفرینی کنند و اگر اینگونه نباشد راه به جایی نخواهیم نبرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: حفظ منافع مردم در خبررسانی نیز یک اصل است و تمامی دستگاه‌ها نیز در راستای صیانت از حقوق مردم در حال خدمات‌رسانی هستند.

این مسئول ادامه داد: نقد منصفانه یک حسن است که سودبخش است و حتی باید آن را تشویق کنیم و لذا نباید از نقد منصفانه و دلسوزانه بهراسیم.

عزیززاده‌گرجی اشاره کرد: مشکلات فراوانی در حوزه فضای مجازی در کنار کارهای روی زمین مانده وجود دارد اما دولت سیزدهم بر خلاف دولت‌های گذشته، نماینده نظام جمهوری اسلامی است و همواره خود را در ذیل ولایت فقیه تعریف کرده است و دغدغه شخص رئیس جمهور ، تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: راه حل مشکلات مردم به فرموده مقام معظم رهبری، سه ویژگی تفکر انقلابی مدیران و مسئولان، روحیه بسیجی و اقدام جهادی است و لذا دغدغه نظام در سایه همدلی، همراهی و همزبانی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.