کد خبر : 17564
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
117 views

به منظور توسعه همکاری و اقدامات مشترک صورت گرفت:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان استان

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان استان
به منظور توسعه همکاری و اقدامات مشترک در راستای تعامل دوسویه، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان استان منعقد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ به منظور توسعه همکاری و اقدامات مشترک در راستای تعامل دوسویه، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان استان منعقد شد.

 مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت در حاشیه همایش انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان استان گفت: در این تفاهم نامه بر همکاری طرفین جهت تسهیل ساز و کارهای اداری جهت دریافت هزینه های برقراری حقوق انشعاب آب وفاضلاب و آب بها در دوران ساخت و ساز و کمک به فرهنگ سازی بهینه از زمان بهره برداری تاکید شد.


وی، با بیان اینکه در این تفاهم نامه مقرر شد تمهیدات لازم برای جمع آوری نزولات جوی و پساب های قابل استفاده مجدد در ساختمان پیش بینی شود افزود: به منظور فرهنگ سازی الگوی مصرف شرکت آب و فاضلاب مازندران آمادگی دارد در همایش ها و نشریات داخلی انجمن انبوه سازان استان حضور یابد.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران ادامه داد: همکاری ویژه جهت تسهیل انشعاب آب وفاضلاب و نیز خدمات پس از فروش به انبوه سازان در سطح استان و تعیین میز خدمت ویژه انبوه سازان در هر امور در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.