کد خبر : 17598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
149 views

در جریان بازدید از میاندورود صورت گرفت؛

انتقاد استاندار از پروژه ۱۵ ساله گردشگری ماهان لالیم تا تخصیص ۷ هزار میلیارد برای آغازی دوباره

انتقاد استاندار از پروژه ۱۵ ساله گردشگری ماهان لالیم تا تخصیص ۷ هزار میلیارد برای آغازی دوباره
استاندار مازندران با انتقاد از روند پیشرفت پروژه گردشگری ماهان لالیم پس از 15 سال از آغاز پروژه، گفت: در جلسه شورای اداری امروز تعهدات سرمایه‌گذار بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمودحسینی‌پور صبح امروز در بازدید از پروژه گردشگری ماهان در روستای لالیم شهرستان میاندورود این منطقه را از زیباترین مناطق استان مازندران عنوان کرد و افزود: برای این پروژه سرمایه‌گذار از سال ۸۸ مراجعه کرد و با مساعدت ویژه استان به ویژه روستاهای این منطقه و با هدف اینکه این منطقه یک منطقه ویژه گردشگری خواهد شد اشتغال برای مردم و سرمایه‌گذاری را دنبال کند.

وی تصریح کرد: زمین‌هایی که در اختیار مردم بود موافقت شد تا در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شود.

استاندار مازندران افزود: متاسفانه سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل نکرد و تاکنون پیشرفت این پروژه به نسبت زمانی که تحویل گرفتند تنها حدود هشت درصد است.

این مسئول ادامه داد: میزان زمین بالایی در اختیار سرمایه‌گذار بود که اتفاق خاصی نیفتاد در حالی که سرمایه‌گذارانی زیادی در استان بوده و مشتاق هستند این منطقه را متحول کنند.

حسینی‌پور از برگزاری جلسه برای تعیین‌تکلیف این پروژه خبر داد و گفت: در جلسه شورای اداری امروز تعهداتی که سرمایه‌گذار می‌دهد بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روند فعلی پروژه گردشگری ماهان مورد قبول نیست، ادامه داد: مسیر کاری پروژه باید تغییر داده شود و اگر سرمایه‌گذار طبق برنامه زمان‌بندی شده با نظارت فرمانداری تعهد ادامه انجام کار را داد ممکن است به ادامه کار منتج شود واگرنه اعمال قانون می‌شود چرا که این منطقه باید سریع متحول شود.

گفتنی است حسینی‌پور  در نشست با مدیر عامل ماهان از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره این پروژه خبر داد.

شایان ذکر است سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در تداوم سفرهای شهرستانی، صبح امروز در نوزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیئتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان میاندورود سفر کرد.‎

استاندار مازندران که با ۶۰ مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، در آغاز با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

حسینی‌پور در این سفر ضمن شرکت در مراسم افتتاح سالن ورزشی امام رضا ( علیه السلام ) شهر سورک و کلنگ زنی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی ۴۷ روستا در شهر طبقده، به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف خواهد پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفتگو خواهد داشت.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در دو تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع‌بندی و تصمیم‌سازی جهت برون‌رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا مسائل در زمان‌های تعیین‌شده و با راهکارهای مصوب حل و رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.