کد خبر : 2089
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
147 views

رئیس مجلس وارد مازندران شد

رئیس مجلس وارد مازندران شد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب سفر یکروزه وارد مازندران شد. به گزارش تیتر شمال؛ محمدباقر قالیباف صبح امروز پنجشنبه با استقبال مسئولان استان وارد فرودگاه شهدای ساری شد. سخنرانی در یادواره‌های شهدای بهشهر و محمودآباد و بازدید از چند مجموعه صنعتی و اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر یکروزه رئیس مجلس به استان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب سفر یکروزه وارد مازندران شد.

به گزارش تیتر شمال؛ محمدباقر قالیباف صبح امروز پنجشنبه با استقبال مسئولان استان وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

سخنرانی در یادواره‌های شهدای بهشهر و محمودآباد و بازدید از چند مجموعه صنعتی و اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر یکروزه رئیس مجلس به استان مازندران است.

قالیباف پس از استقبال استاندار و نمایندگان مازندران  در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسؤولان محلی به بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر می‌رود و از توانمندی‌های بزرگترین واحد اقتصادی شرق مازندران بازدید می‌کند.

رئیس مجلس در جریان این سفر ساعت ۱۰ صبح امروز در آیین یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت‌الله جباری نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان و نیز ساعت ۱۷ در یادواره شهدای وزرا محله محمودآباد سخنرانی می‌کند.

همچنین در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با مسؤولان استانی در جریان اهم مشکلات و نارسایی‌های مازندران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.