کد خبر : 19599
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
120 views

استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری:

فیلم|لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری/کارفرما و پیماکار اختلافات موجود را برطرف کنند

فیلم|لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری/کارفرما و پیماکار اختلافات موجود را برطرف کنند
استاندار مازندران بر لزوم تسریع در روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری، گفت: اختلافات جزیی بین کارفرما  و پیمانکار وجود دارد که عرض کردم که این اختلافات را سریع‌تر حل کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری استاندار مازندران امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه با همراهی توکلی معاون عمرانی استانداری، نوبخت فرماندار ساری، چند تن از مدیران استانی، قبادی شهردار ساری و اعضای شورای شهر از نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد و در جریان آخرین روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

یوسف نیروی در پایان بازدید از از نیروگاه زباله سوز ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق شد از پروژه زباله سوز مرکز استان بازدیدی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند تکمیل این پروژه، افزود: این پروژه مصوب سفر رئیس جمهور است، اگرچه سابقه آن به سال‌های پیش باز می‌گردد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: این پروژه یک توقفی داشت که در دولت سیزدهم، یک پیشرفت خیلی خوبی داشته است و انجام این پروژه برای ما مهم است.

مقام عالی دولت در استان، تاکید کرد: اختلافات جزیی بین کارفرما  و پیمانکار وجود دارد که عرض کردم که این اختلافات را سریع‌تر حل کنند.

نوری بیان کرد: در شهریور سال گذشته، وزیر کشور نیز از این پروژه بازدیدی داشتند که اعتباری را به آن اختصاص دادند که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت، آن بخش‌هایی که نیاز است تکمیل شود را به اتمام برسانیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیاز است تا جهت احداث و تکمیل تابلوهای برق، بخش تبادل و بخش ابزار دقیق، ثبت سفارش از سوی پیمانکار پروژه انجام شده باشد و به زودی برسد.

استاندار مازندران اعلام کرد: البته یکسری موارد اجرایی محوطه‌سازی، راه دسترسی و مواردی از این دست نیز باقیمانده است که قرارگاه کربلا در حال انجام و پیگیری آن است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.