کد خبر : 6960
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
103 views

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خبر داد:

تخصیص نقدی 893 میلیارد تومانی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به مازندران/تمامی پروژه‌ها تا پایان سال‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد

تخصیص نقدی 893 میلیارد تومانی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به مازندران/تمامی پروژه‌ها تا پایان سال‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه کل اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران حدود 17 هزار و 800 میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود 893 میلیارد تومان آن به صورت نقدی تخصیص داده شده است؛ گفت: تمامی پروژه‌ها در بخش‌های مختلف، حداکثر تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ فرج‌الله فتح‌الله‌پور در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در تشریح گزارش عملکرد و آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات، اظهار کرد: کل اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران حدود 17 هزار و 800 میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود 893 میلیارد تومان آن به صورت نقدی تخصیص داده شده است.

وی افزود: تا به امروز، 280 میلیارد تومان به راه و شهرسازی، 230 میلیارد تومان به وزارت نیرو و محموعه آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب، 104 میلیارد تومان به وزارت بهداشت، 64 میلیارد تومان به اداره کل ورزش و جوانان و 54 میلیارد تومان به جهاد کشاورزی، تخصیص نقدی یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، خاطرنشان کرد: 15 میلیارد تومان نیز به رویداد بین‌المللی ساری تخصیص پیدا کرد که از این میزان، 10 میلیارد تومان عمرانی و 5 میلیارد دیگر هزینه‌ای است.

این مسئول، ادامه داد: از کل اعتبارات اختصاص یافته مبلغ 802 میلیارد تومان مربوط به طرح‌های ملی است که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به وزارتخانه‌های ذیربط ابلاغ و مبلغ 90 میلیارد تومان نیز استانی است.

فتح‌الله‌پور بیان این که نیمی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان در حوزه عمرانی است، تاکید کرد: طبق زمان‌بندی، بخشی از پروژه‌ها تا پایان امسال و بخش باقیمانده حداکثر تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: تعداد کل مصوبات سفر، 176 مصوبه است که باید در 45 دستگاه اجرائی عملیاتی شود و عمده اعتبارات البته با احتساب اعتبارات ماده 56 و بحث فروش املاک، مربوط به حوزه راه و شهرسازی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، گفت: عمده این اعتبارات، منابع ملی است و لذا باید تمامی دستگاه‌های اجرائی استان این تخصیص‌ها را از دستگاه‌های ملی خود، پیگیری ویژه کند.

این مسئول، اعلام کرد: با توجه به اینکه تخصیص‌ها حدود چهار ماه قبل به پروژه‌ها داده شده است لذا باید به موضوع تسریع آغاز عملیات پروژه‌ها، توجه ویژه شود و ارزش ریالی اعتبارات در طول زمان باید مدنظر قرار بگیرد.

فتح‌الله‌پور بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای مصوبات تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌ها در راستای جدیت در پیگیری نسبت به انتخاب یک کارشناس ویژه جهت پیگیری مصوبات سفر اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.