کد خبر : 8029
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
168 views

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر مازندران:

امسال بیش از 1300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد/معوقات کمتر از نیم درصدی بانک قرض‌الحسنه مهر در مازندران

امسال بیش از 1300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد/معوقات کمتر از نیم درصدی بانک قرض‌الحسنه مهر در مازندران
اسحاق طاهری با اشاره به پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طی پنج ماهه امسال، گفت: میزان معوقات ما معادل ۱۲ میلیارد تومان یعنی کمتر از نیم درصد است و این نشان از تعهد و خوش‌حسابی مشتریان ما در استان مازندران است.


به گزارش تیتر شمال؛ اسحاق طاهری خنکدار مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان مازندران در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: این بانک ۱۵ سال قبل در ۲۲ آذر ۸۶ آغاز به کار کرده و در حال حاضر با بیش از ۵۳۰ شعبه فعال در سراسر کشور در حال ارائه خدمات به هموطنان است و با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمند سازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه، همچنین تلاش برای فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.

وی از جمله خدمات این بانک را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و سازمان های مردم نهاد برشمرد و افزود: در کل کشور بیش از  ۱۳ میلیون افتتاح حساب شده است و بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نیز از تسهیلات کم بهره استفاده کردند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران خاطرنشان کرد: در استان مازندران ۲۵ هزار و ۶۴۲ نفر بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال وام در قالب قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

طاهری خنکدار گفت: تاکنون، ۵۷ میلیارد تسهیلات ازدواج، ۱۶ میلیارد وام فرزند آوری، ۸ میلیارد وام به مددجویان کمیته امداد، ۶ میلیارد به مددجویان بهزیستی، ۴۰۰ میلیون به متقاضیان حوزه درمان و بیماری و ۷۶ میلیارد تومان وام  کالا کارت و خرید کالای ایرانی پرداخت شده است.

وی افزود: سقف فردی حقیقی افراد در اخذ وام  قرض الحسنه از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون و افراد حقوقی به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر مازندران تاکید کرد: بانک مهر با ۲۷ شعبه و یک باجه در بندر امیرآباد در حال ارائه خدمات به مردم  مازندران است.

طاهری خنکدار اعلام کرد: ین بانک، وجه تاخیر را صرف احداث بیمارستان، خانه محروم، مدارس و امور خیریه می‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، مجموعا ۲۵ هزار و ۶۴۲ نفر ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر مازندران عنوان کرد: میزان معوقات ما معادل ۱۲ میلیارد تومان یعنی کمتر از نیم درصد است و این نشان از تعهد و خوش‌حسابی مشتریان ما در استان مازندران است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.