کد خبر : 8112
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۵۹
82 views

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

زائران تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند

زائران تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: زائران مازندرانی موقتا و تا اطلاع ثانوی از تردد به کشور عراق به صورت سفر هوایی و زمینی خودداری کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به نا آرامی های عراق و مقررات منع آمد و شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به مکاتبه وزارت کشور با استانداری های سراسر کشور در زمان حاضر و تا اطلاع بعدی زائران اربعین حسینی امکان تردد در مرزهای مشترک ایران و عراق برای شرکت در اربعین حسینی را نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: نام نویسی از زائران اربعین حسینی منعی ندارد اما اعزام زائران به صورت کاروانی یا انفرادی به کشور عراق به صورت سفر هوایی و زمینی اکنون ممنوع است.

سلگی تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران درحال مدیریت ماجراست و انشاءالله عزیزان زائر مازندرانی به سلامت به کشور برخواهند گشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران استان در عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هم استانی های  عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

گفتنی است  پیش از این سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواسته بود تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامرا خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.