کد خبر : 8735
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
116 views

مدیرکل پست مازندران خبر داد:

کلنگ‌زنی ساختمان پستی میاندورود و دفتر تجزیه‌مبادلات نوشهر در ۲۳ مهرماه/ دفتر پستی در پایانه بین‌المللی آمل راه‌اندازی می‌شود

کلنگ‌زنی ساختمان پستی میاندورود و دفتر تجزیه‌مبادلات نوشهر در ۲۳ مهرماه/ دفتر پستی در پایانه بین‌المللی آمل راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل پست مازندران از افتتاح دفتر پستی برای نخستین‌بار در پایانه بین‌المللی برنج آمل و کلنگ‌زنی دو دفتر پستی در غرب و میاندورود با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست در ۲۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش تیترشمال؛  محسن بخشی مدیرکل پست مازندران در مراسم تجلیل از کارکنان برتر پست مازندران در ساری با تبریک ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، به تمامی فعالان این حوزه در سراسر استان، اظهار کرد: در دنیای امروز و پر از پیچ و خم‌های گوناگون که بعبارتی یک دهکده جهانی است، استان مازندران متاسفانه به دلیل نوع نگاهی که وجود دارد در حوزه‌های مختلف نتوانست به آن پیشرفت لازم برسد.

وی افزود: این استان با توجه به پتانسیل‌های فراوانی که وجود دارد می‌تواند سرآمد همه استان‌های کشور باشد.

مدیرکل پست مازندران خاطرنشان کرد: میزان سرانه پستی، شاخص توسعه هر کشوری است که این رقم در مازندران در سال گذشته ۵.۱، در کشور ۶.۲ و در کشورهای توسعه یافته ۸۰۰ مرسوله بازای هرنفر است.

این مسئول ادامه داد: این رقم واقعا جای بسی تفکر و تامل است که چرا این تفاوت و فاصله فاحش حتی نسبت به کشورهای منطقه داریم.

بخشی گفت: با ذهن و تفکر و تلاش پستچی‌ها و کارکنان پست مازندران می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و باید به این مهم باور قلبی باشد.

وی عنوان کرد: در هفت ماهه گذشته توانست از رقم درآمد ۵ میلیاردی ماهانه به رکورد ۱۰ میلیارد تومان دست یافت که بی‌سابقه است.

مدیرکل پست مازندران بیان کرد: شنبه ۲۳ مهرماه دکتر لیایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست به مازندران سفر خواهد کرد و  دو دفتر  تجزیه و مبادلات در میاندرود و غرب استان کلنگ‌زنی خواهد شد که با راه‌اندازی این دفتر در غرب استان تا ۴۸ ساعت از تاخیر ارسال مرسوله جلوگیری خواهد شد.

این مسئول افزود:  مجوز ۵ طبقه ساختمان پست و دفتر تجزیه مبادلات میاندورود را کسب کردیم و در روز شنبه کلنگ زنی خواهیم کرد.

بخشی اعلام کرد: برای نخستین‌بار دفتر پستی در پایانه بین‌المللی برنج آمل نیز در روز شنبه ۲۳ مهرماه راه‌اندازی خواهد شد.

وی اشاره کرد: استان مازندران با توان نیروهای پرتلاش خود توانست موفق به اخذ مجوز برای احداث مهمانسرا با ۲۰۰ واحد شود که پیگیری‌های لازم در دست اجرا است.

مدیرکل پست مازندران مطرح کرد: اخیرا تعاونی مسکن پست مازندران جهت خانه‌دار کردن پرسنل زحمت‌کش پست مازندران راه‌اندازی شده است.

این مسئول گفت: امیدواریم با تلاش و فعالیت جامعه را از خودپستچی‌گری و موازی‌کاری در شبکه پستی دور کنیم و یک شبکه پستی مطلوب را در استان رقم بزنیم.

به گفته بخشی ۲۵۰ پستچی در مازندران روزانه ۱۲۰ مرسوله پستی را جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.