کد خبر : 9774
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
77 views

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران:

وجود روحیه جهادی و انقلابی در میان طلاب از موکدات مقام معظم رهبری است/امیدآفرینی و ترویج فرهنگ احسان دو هدف مهم نخستین جشنواره گفتمان خدمت

وجود روحیه جهادی و انقلابی در میان طلاب از موکدات مقام معظم رهبری است/امیدآفرینی و ترویج فرهنگ احسان دو هدف مهم نخستین جشنواره گفتمان خدمت
حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه وجود روحیه جهادی و انقلابی در میان روحانیون از موکدات مقام معظم رهبری است؛ گفت: هدف از این جشنواره، ایجاد انگیزه و امید افزایی، ترویج فرهنگ احسان، تعامل و هم افزایی گروه‌های جهادی، معرفی خدمات و ظرفیت‌های جهادی، نیکوکاری و تبلیغی، ارتقا و توسعه گروه‌های جهادی و نیکوکاری است.


به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز اختتامیه نخستین جشنواره گفتمان خدمت ویژه فعالان تبلیغی، جهادی و مراکز نیکوکاری مازندران با حضور مهمانان و مسئولان استانی و کشوری در سالن شهید هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

این جشنواره که از ۸ دی‌ماه آغاز شد تا ۱۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت و در حاشیه جشنواره در محل برگزاری نیز نمایشگاه مراکز نیکوکاری برپا شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار کرد: از ظرفیت و توانمندی روحانیون در استان برای برپایی نمایشگاه در حاشیه این جشنواره بهره بردیم.

وی افزود: کار جهادی یعنی بدنبال اعتبار و زمان نباشیم و بدنبال انجام ماموریت و نتیجه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، خاطرنشان کرد: وجود روحیه جهادی و انقلابی در میان روحانیون از موکدات مقام معظم رهبری است که نتایج بزرگی را در پی خواهد داشت.

دبیر نخستین جشنواره گفتمان خدمت مازندران، ادامه داد: از سال ۴۲ تا کنون علما محل اقدامات موثری برای انقلاب بودند و این مسیر ادامه دارد.

عالیشاه بیان کرد: هدف از این جشنواره، ایجاد انگیزه و امید افزایی، ترویج فرهنگ احسان، تعامل و هم افزایی گروه‌های جهادی، معرفی خدمات و ظرفیت‌های جهادی، نیکوکاری و تبلیغی، ارتقا و توسعه گروه‌های جهادی و نیکوکاری است.

وی عنوان کرد: کمیته‌های متعددی برای برگزاری جشنواره تشکیل و هر یک با برنامه‌های متنوع اقدامات خود را پیش بردند که نتایج پرباری را به همراه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، اعلام کرد: قطعا در برگزاری نخستین جشنواره گفتمان کشور از سوی استان مازندران، ضعف‌هایی هم وجود دارد و که تماما می‌پذیریم و باید در ادوار بعدی آن را مرتفع کنیم.

دبیر نخستین جشنواره گفتمان خدمت مازندران، گفت: ۳۷ غرفه با مشارکت روحانیون و مراکز نیکوکاری شامل بخش های کودک، اشتغال، مشاوره، تغذیه، گروه های جهادی و غیره برگزار شده است.

عالیشاه گفت: تعداد ۱۸۵ روحانی و مسئولان مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی ما را در برپایی نمایشگاه و جشنواره گفتمان خدمت یاری کردند.

وی افزود: خروجی این جشنواره ایجاد تعامل کارآمد میان علما و مراکز نیکوکاری، تعامل میان مردم و روحانیون، شناسایی تشکل‌های فعال و برقراری ارتباط، هم افزایی میان مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی و تبلیغی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، متذکر شد: انشالله با ارتقا و تعامل میان حوزه علمیه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی شاهد ریشه کنی فقر و محرومیت‌زدایی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.