کد خبر : 9770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
80 views

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

جشنواره گفتمان خدمت بیانگر اراده و دغدغه‌مندی برای فعالیت‌های تبلیغی و جهادی است/لزوم جهاد تبیین فرهنگ احسان و نیکوکاری در مازندران

جشنواره گفتمان خدمت بیانگر اراده و دغدغه‌مندی برای فعالیت‌های تبلیغی و جهادی است/لزوم جهاد تبیین فرهنگ احسان و نیکوکاری در مازندران
آیت الله لایینی با بیان اینکه جشنواره گفتمان خدمت بیانگر خلاقیت و استعداد، نشان دهنده اراده و دغدغه جوانان و طلاب به فعالیت‌های فرهنگی و جهادی است؛ گفت: باید تبلیغات و جهاد تبیین در این زمینه با جدیت دنبال شود و این بخش جزو فقدان‌هایی است که جا برای کار بسیار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز، آیت‌الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم نخستین جشنواره گفتمان خدمت در ساری گفت: این مجلس تحت عنوان گفتمان خدمت از سوی نهادهایی که نماد خدمت و اخلاص هستند برقرار است و بسیار مایه خوشحالی است.

وی افزود: غرفه های تشکیل شده بیانگر خلاقیت و استعداد در این نهادها و نشان دهنده اراده و دغدغه آن‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و جهادی است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: قطعا ظرفیت‌های مازندران در این بخش بسیار بیش از این است و این دست نمایشگاه‌ها، مشت نمونه خروار است.

این مسئول ادامه داد: این گونه برنامه‌ها هم به لحاظ خروجی، هم به لحاظ خدمات جهادی و فرهنگی به مردم در حوادث و ایام سال مهم است.

لایینی بیان کرد: نفس فعالیت در چنین زمینه‌هایی و بروز و ظهور علایق جوانان طلاب و گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند است و «ما می‌توانیم»  باید در این فعالیت‌ها متبلور شود.

وی عنوان کرد: مجموعه‌های نیکوکاری و حوزه‌های علمیه نشان دادند که ظرفیت فراوانی را در کنار اشتیاق دارند که در جوانان نیز این اشتیاق بسیار بالا است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اعلام کرد: خوشبختانه اینگونه فعالیت‌ها بیانگر شور، اراده و علاقه جوانان دارای روحیه جهادی است و بسیاری از این فعالیت‌ها از دید و اطلاع مردم پنهان است.

این مسئول ادامه داد: باید تبلیغات و جهاد تبیین در این زمینه با جدیت دنبال شود و  این بخش جزو فقدان‌هایی است که جا برای کار بسیار دارد.

لایینی تاکید کرد: این جشنواره باید سرآغاز این راه و مسیر و تقویت خدمات باشد و شاهد تعامل روزافزون میان گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و حوزه‌های علمیه باشیم.

وی مطرح کرد: گفتمان خدمت باید در تمام کشور تسری یابد و مقام معظم رهبری از دیدن چنین جوانان مستعد، با اراده و مشتاق خشنود شوند جوانانی که در دوران کرونا به دل خطر زدند و به مردم خدمات رسانی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: تبدیل خدمت به گفتمان و نهادینه کردن خدمت به مردم اثری مبارک است که قطعا ثمرات فراوانی را در محرومیت‌زدایی بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.