کد خبر : 11022
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
105 views

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام راحل خبر داد:

افتتاح دوهزارمین مدرسه‌برکت توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساری

افتتاح دوهزارمین مدرسه‌برکت توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساری
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه برکت سردار سلیمانی با زیربنای ۱۰هزار مترمربع به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آموزشی کشور در ساری افتتاح شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام راحل، اظهار کرد: در سال‌های اخیر و پس از دستور رهبرانقلاب، نهضت ساخت مدرسه توسط بنیادبرکت آغاز و به طور میانگین درسال بیش از ۱۵۰ مدرسه‌‌ در مناطق محروم احداث شد.

وی افزود: برای ساخت این ۲ هزار مدرسه، ۴ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکا هزینه شده است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام راحل بیان کرد: در مجموعه بنیاد ۱۵خرداد هم تاکنون ۲ هزار و ۲۸ مدرسه احداث شده و مدارس ساخته شده توسط زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام به ۴هزار و ۲۸ مدرسه رسیده است.

نوروزی با اشاره به اجرای ۸ هزار و ۷۶۷ طرح اقتصادی در استان، اضافه کرد: مجموع سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های اشتغال در استان ۲۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه دو طرح دانش بنیان در حوزه فعالیت‌های نوین معدنی داشتیم، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در راستای حمایت از نخبگان، کارآفرینان و افراد دارای طرح در دستور کار داریم.

گفتنی است، مجتمع آموزشی فرهنگی حیات طیبه برکت سردار سلیمانی با زیربنای ۱۰هزار مترمربع امروز افتتاح شد، این مجتمع بزرگ آموزشی دوهزارمین مدرسه‌ای است که با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی توسط بنیاد برکت در کشور احداث می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.