کد خبر : 19046
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
112 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

حجم ذخایر آبرسانی در ساری افزوده شد

حجم ذخایر آبرسانی در ساری افزوده شد
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای خطوط انتقال آبرسانی مخزن کرمانی، ۲۰ هزار مترمکعب به حجم ذخیره آب آشامیدنی ساری افزوده شد.


به گزارش تیترشمال؛ بهزاد برارزاده  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای خطوط انتقال و تعبیه تأسیسات آبرسانی مخزن کرمانی ساری، آب آشامیدنی بیش از ۲۵ هزار مشترک ساروی به پایداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به ضرورت تأمین و پایداری آب شرب در مرکز استان به ویژه منطقه پرجمعیت جنوب ساری اظهار داشت: برای این مهم احداث قل دوم مخزن ذخیره ۲۰ هزار متر مکعبی کرمانی ساری و لوله گذاری خط انتقال به طول ۳ کیلومتر با قطر ۱۰۰۰ میلیمتر از مخازن کرمانی تا پل شهیدان رضایی اجرا شده است در همین راستا عملیات اجرایی لوله گذاری خروجی با سایز ۶۰۰ میلیمتر از مخازن و اتصال آنها به خط ورودی تصفیه خانه به تأسیسات کرمانی با سایز ۹۰۰ میلیمتر به همراه نصب شیرآلات و کلکتور ورودی نیز به اتمام رسید.

برارزاده افزود: با اجرای این پروژه ۲۰ هزار متر مکعب به حجم ذخیره آب آشامیدنی شهر ساری افزوده شد که با بهره برداری از این مخزن و خط انتقال ۱۰۰۰ میلیمتری اجرا شده، فشار مورد نیاز خطوط اصلی و شبکه توزیع مشترکان کل شهر ساری به ویژه جمعیت ۲۵ هزار نفری بلوار کشاورز تأمین شد

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.