کد خبر : 11032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
98 views

استاندار مازندران خبر داد:

راه اندازی قرارگاه ترافیکی« رمضان» با هدف کاهش تصادفات در مازندران

راه اندازی قرارگاه ترافیکی« رمضان» با هدف کاهش تصادفات در مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه کنترل ترافیک مهم‌ترین مسئله در سفرهای نوروزی امسال است، گفت: به همین منظور، رارگاه ویژه کنترل ترافیک با عنوان قرارگاه رمضان در طرح نوروزی سال آینده با جدیت در دستور کار قرار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمود حسینی‌پور روز پنجشنبه در جلسه مشترک هماهنگی شورای ترافیک استان های مازندران، البرز و تهران، بابیان این که کنترل ترافیک مهم‌ترین مسئله در سفرهای نوروزی امسال است، اظهار کرد: مسافران نوروزی در استان نباید در ترافیک ۱۲ ساعته باشند و برای رفع این چالش باید تمامی مسوولان حوزه راه در این ایام پای کار باشند.

وی افزود: هر پیش بینی که باعث روان سازی ترافیک در محورهای ارتباطی استان در نوروز ۱۴۰۲ می شود، باید از هم اکنون در دستور کار مسوولان قرار گیرد و نباید در طرح نوروزی با مشکل ترافیک جاده ای در مازندران مواجه باشیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: فرمانداری های استان ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری ورودی شهرها اقامتگاه های موقت ایجاد کنند تا مردم با توقف در این مراکز مقداری در حین رانندگی استراحتی هم داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: در عید نوروز سال گذشته با توجه به اقدامات مناسبی که صورت گرفته است ترافیک ۱۲ ساعته نداشتیم که نشان دهنده مدیریت یکپارچه ترافیک از سوی پلیس راهور و سایر دستگاه ها است.

حسینی‌پور تاکید کرد: قرارگاه ویژه کنترل ترافیک با عنوان قرارگاه رمضان در طرح نوروزی سال آینده با جدیت در دستور کار قرار گیرد و در این ایام باید تمامی مسوولان به معنای واقعی پای کار بیایند.

وی ادامه داد: خدمت خالصانه به مردم باید در اولویت مسوولان به ویژه مدیران حوزه راه قرار گیرد تا در ایام نوروز لبخند رضایت بر لب اقشار جامعه بنشیند.

استاندار مازندران گفت: اطلاع رسانی دقیق در ارتباط با ترافیک محور استان در ایام نوروز انجام شود تا با این راهبرد مردم در شلوغی جاده ها معطل نمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.